Priceline
Go to your Happy Price
Sightsee14465905754

Ontspannen ervaring nabij de zee

5,0 van 5 bollen12 apr 2024 beoordeeld
Super ervaring gehad in het hotel.
Mooie kamers, alles was zeer proper.
Qua eten is er enorm veel keuze en altijd wel wat variatie.
Receptie: iedereen was zeer vriendelijk.
Voldoende bars om altijd iets lekker te drinken.
Het animatieteam is ook top, zeker met kids!
Shout out to Vicky!
Keep up the good work!
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Het binnenzwembad was altijd net iets te druk. Maar voldoende zwembaden om de hele dag aan te...
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste gast

Het klinkt alsof je een geweldige ervaring hebt gehad in ons hotel! We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van de mooie kamers, de netheid, en de ruime keuze aan eten. Ons receptiepersoneel doet altijd hun best om gasten vriendelijk te ontvangen. Het is fijn om te weten dat je genoeg bars had om altijd iets lekkers te drinken, en dat ons animatieteam vooral met de kinderen top was! Een speciale shout-out naar Vicky! We zullen zeker ons best blijven doen om het zo goed mogelijk te doen. Bedankt voor je feedback!

1.1 km van Steigenberger Marhaba Thalasso
6.0 km van Steigenberger Marhaba Thalasso
4.7 km van Steigenberger Marhaba Thalasso
Meer hotels in Hammamet bekijken
Beoordeeld op 12 april 2024

Geweldig hotel. Vriendelijk personeel. Animatie verzorgd elke avond een geweldige show. Hotelkamer is erg schoon. Je kunt veel sporten waterpolo, yoga, zumba, afro dance , tennis. Was een geweldige vakantie en komen zeker snel weer terug

Datum van verblijf: april 2024
Emna Ennour, Other van Steigenberger Marhaba Thalasso, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste gast

Wat fijn om te horen dat je een super vakantie hebt gehad! We zijn blij dat je hebt genoten van ons geweldige hotel, het vriendelijke personeel en de gevarieerde animatieshows elke avond. Ook is het goed om te weten dat je hotelkamer erg schoon was en dat je van verschillende sportactiviteiten kon genieten. We kijken ernaar uit om je snel weer terug te verwelkomen voor een nieuwe geweldige vakantie!

Beoordeeld op 11 april 2024

Hotel heeft een mooie ligging afgelegen van de openbare weg, dus geen last van druk verkeer. Net buiten de toegangspoort staan voldoende taxi's voor wie een bezoekje wil brengen aan bv. de haven of de medina.
Groot domein met vooraan een kleine parking. Achter het hoofdgebouw liggen een aantal bungalows. Het domein is proper onderhouden.
Achter het hoofdgebouw ligt ook het grootste zwembad met zoutwater met een bar in het zwembad zelf. in het groot zwembad zijn ook een aantal ligplaatsen voorzien. Naast het grote zwembad ligt ook een kinderzwembad. Rondom het grote zwembad is heel wat plaats voorzien voor ligstoelen. De ligstoelen zijn voorzien van matrasjes die voor jou op de stoelen gelegd worden. Achter het grote zwembad ligt een tuin met daarachter een klein zwembad met zout water. Daarnaast is er een overdekte plaats voor ligstoelen. Bij het kleine zwembad zijn een overdekte bar en snackbar. Deze zijn in het voorjaar niet open. Ook het restaurant dat achteraan ligt is in et voorjaar niet open.
Mooie grote lobby met heel wat zitmogelijkheid met aanliggend een mooie bar. Al het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.
's Morgens veel keuze in verschillende broodjes, alleen weinig keuze in gewone boterhammen. Het aanbod 's middags & 's avonds om te eten is uitgebreid, zowel koud als warm buffet. Pizza wordt ter plaatse klaargemaakt en kok Ali maakt graag iets speciaals voor je klaar. In het restaurant is voldoende personeel aanwezig en lege borden blijven niet lang op de tafel staan. Drank wordt aan de tafel geserveerd en ook naast de tafel koel gehouden. In het Italiaans restaurant kan je ook het late ontbijt nemen tot ongeveer rond de middag. Tijdens het voorjaar kan je 's morgens & 's middags ook buiten eten, wat aangenaam is. Wat jammer is is dat in het restaurant niet altijd de namen van de gerechten vermeld staan.
Overal, zelfs op het strand is er Wi-Fi aanwezig die goed werkt.
Het hotel beschikt ook over een grote wellness met veel mogelijkheden. Naast de lobby staat een geldautomaat.
De kamers zijn ruim. Kamers werden altijd schoongemaakt en voorzien van het nodige verse linnen.
Wij hadden 2 probleempjes op de kamer. Na het melden aan de receptie werd dit de dag zelf opgelost.
Bij ons vertrek werden wij 's morgens om 4u15 in het hotel opgehaald. Ook naar ontbijt toe was dit geen enkel probleem, wij konden om 3u40 ontbijten met zelfs de mogelijkheid om een eitje te eten.
Kortom: dit hotel is zeker een aanrader!

Beste gast

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons hotel. We zijn verheugd om te horen dat u uw verblijf als de moeite waard hebt ervaren en dat u ons hotel zou aanbevelen.

Het doet ons goed te vernemen dat u onze rustige ligging waardeert, weg van het drukke verkeer, en dat de nabijheid van taxi's buiten de poort het gemakkelijk maakt om de omgeving te verkennen.

We zijn blij dat u genoten heeft van onze ruime terreinen, het grote zwembad met zout water en de ligstoelen met comfortabele matrasjes. Ook zijn we verheugd dat u onze vriendelijke en behulpzame medewerkers, de uitgebreide keuze aan eten en de schone kamers op prijs stelt.

We waarderen uw feedback over de broodkeuze en het gebrek aan vermelding van gerechtnamen in het restaurant. We zullen dit zeker bespreken met ons team om verbeteringen aan te brengen.

Het verheugt ons ook dat u tevreden bent over onze Wi-Fi-dekking en onze wellnessfaciliteiten.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en uw aanbeveling. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 5 april 2024

Super leuk hotel! Kamers werden altijd schoon gemaakt, bij het eten had je super veel keus.
Het personeel is altijd super vriendelijk en behulpzaam. Het animatieteam is top, zorgen altijd voor een leuke sfeer! Dit hotel is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2024

Beste Anastasia

Wat geweldig om te horen dat je ons hotel super leuk vond! We zijn blij dat je kamers altijd schoon waren en dat je genoten hebt van de ruime keuze bij het eten. Ons personeel staat altijd klaar om vriendelijk en behulpzaam te zijn, dus het doet ons goed dat je dit hebt ervaren. Ook is het fantastisch dat je ons animatieteam top vond en dat ze altijd voor een leuke sfeer zorgden. Bedankt voor je aanbeveling en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 4 april 2024

Heel fijn verblijf! Het personeel is heel erg vriendelijk en erg behulpzaam. Super fijn animateam. Ideale relax vakantie aan het mooie zwembad en aangename welness. Veel keuze om te eten en lekkere cocktails aan de bar. De kamers zijn prima.

Beste gast

Wat fijn om te horen dat je een aangenaam verblijf hebt gehad! We zijn blij dat je ons vriendelijke en behulpzame personeel hebt gewaardeerd, evenals ons geweldige animatieteam. Het is fantastisch om te horen dat je hebt genoten van je ontspannen vakantie bij ons mooie zwembad en in onze aangename wellnessruimte. We zijn blij dat je de diverse eetopties en lekkere cocktails aan de bar hebt kunnen waarderen. Bedankt voor je positieve opmerkingen over onze kamers. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf!

Beoordeeld op 9 maart 2024 via mobiele applicatie

Zeker geen 5 sterren waard
Eerste 2 dagen geen warm water en geen druk op het water, bijna onmogelijk om te douche.
Verlichtingsschakelaar die niet werken.
Uitzicht op een bouwwerf terwijl helft van het hotel voor het grootste deel van de tijd leeg was.
Geldautomaat heel de week buiten werking. Dus enkel geld wisselen aan de balie mogelijk aan een waanzinnig hoge wisselkoers. Bovendien moest je vragen naar het bedrag na de komma. Bij mij was dit 1x 0,900 en 1x 0,600 ... dit maakt 1,5 dinar. Voor ons een verwaarloosbaar bedrag maar als dit bij ieder gast gedaan wordt een lucratieve en vooral oneerlijke bijverdienste.
Wij waren in half pension, dit raad ik aan iedereen af... we moesten zelfs voor water bij betalen...
Ontbijt in buffetvorm was echter uitstekend en heel uitgebreidt. Het avond eten wat ook buffet was, was op de duur eentonig en repetitief.
Is vooral een hôtel waar de locale bevolking een week-end komt doorbrengen. Dus gevolg tijdens het week-end was het hôtel eivol dit in groot contrast met de bezetting tijdens de week.
Heel weinig info over de accommodatie. Gedurende de 9 dagen hebben we nooit het binnenzwembad gevonden.
Niet zijn geld waard, ik heb in 3 en 4 sterrenhotels gelogeerd waar het heel wat beter was.

Kamertip: Zorg ervoor dat je geld afhaald in de luchthaven. Of probeer deviezen bij te hebben. Stel geen te hoge verwachtingen.
Datum van verblijf: februari 2024