TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Grote kamer met kleine keuken en koelkast,vrij netjes met zeezicht,mooie dubbele douche en vrijstaand bad wel maar 1 set douche gel en shampoo,heel vervelend.Water voor het bad was niet warm genoeg.Weing uitleg aan de receptie. Ontbijt was oké. Wel onvriendelijk personeel vooral de vrouwen.Als je een bepaald bedrag spendeerde kreeg je een gratis fles wijn.Ook leuk was de aap op het dak die altijd 2 bananen kreeg.Het zwembad was mooi. Bij vroeg vertrek krijg je een ontbijt om mee te nemen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Urs A, General Manager van Serenity Resort & Residences Phuket, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018

Dear Lea,
Thank you very much for your review, comments and suggestions, which we have already discussed internally and addressed with our team members.
Sincerely, Urs - General Manager

Beoordeeld op 17 april 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden een kamer met zeezicht , ruim, ruimer, ruimst 190 m2. Schitterend! Eerder boutique resort met supervriendelijk personeel. Gelegen in het lokalere Rawai. Pluspunt = rust(ig), minpunt= wil je iets doen buiten het resort ben je verplicht om een taxi te nemen. Keuken en bar zijn zeer goed, mocht je er een week blijven zou je wel eens snel uitgekeken kunnen zijn op de kaart. Schitterende infinity pool en verbluffend zeezicht.

Datum van verblijf: april 2017
Urs A, General Manager van Serenity Resort & Residences Phuket, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2017

Dear SSERRE,
Thank you very much for your review and we are happy to hear that you enjoyed your time at Serenity!
With best regards, Urs - General Manager

Beoordeeld op 5 april 2016 via mobiele applicatie

Wij zijn in de week van April 1 week gebleven in Serenity, ongelovelijk dure oplichterij! Winkelcentra veelste ver weg van alles, naar de airport rijden ben je 1.5uur kwijt & 1000bath!!! Je bent verplicht om een taxi van de hotel zelf te nemen omdat het heel erg verlaten is.

Datum van verblijf: april 2016
Urs A, General Manager van Serenity Resort & Residences Phuket, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2016

Dear Bunyamin,
Thanks for your review.
We dont see how we could be responsible for taxi prices in Phuket nor the fact that our hotel is not close to a shopping mall nor an entertainment district?
Surely, you were aware of the hotel location before you booked it? If not, that would be your mistake and not ours, sorry.
You are giving our hotel a one-star review based on taxi prices in Phuket and based on our location? Not fair.
On top of that you fail to mention that we offer a daily free shuttle bus to the shopping mall and Patong beach, which is the main entertainment area of Phuket.
Regards, Urs - General Manager

Beoordeeld op 18 februari 2016

We verbleven enkele dagen in dit resort omstreeks midden februari 2016!Was het weer een meevaller ,dan was het verblijf dat eveneens :uitstekend en zeer behulpzaam personeel ,ruime en zeer nete kamers,een uitgebreid ontbijt , een free shutle naar het strand van Nai Harn (een 10 minuten rijden ) .Het enige nadeel is dat het resort een eindje van de restaurants afgelegen is , maar geen nood voor 200 Bat (one way ) brengt de taxi je er naar toe .Of je kiest voor het openbaar vervoer ( in de volksmond de chickenbus genoemd ) en je bent er voor slechts 20 Bat.Vlak over het hotel vind je ook een kleine supermarkt .

Kamertip: Vraag voor een rustige kamer naar een locatie in blok "B"
Datum van verblijf: februari 2016
Urs A, General Manager van Serenity Resort & Residences Phuket, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2016

Dear Mathieu, thank you very much for your review and comments which are very much appreciated. Sincerely, Urs - General Manager

Beoordeeld op 20 augustus 2015

Wij hadden een zeer royale suit met ruime kamer/ keuken, zeer royale slaapkamer met kasten en kaptafel. Zeer ruime badkamer met dubbele wastafel groot bad en aparte grote douche waar je gemakkelijk met z'n tweeën in paste.

Datum van verblijf: maart 2015
Urs A, General Manager van Serenity Resort & Residences Phuket, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2015

Dear Otto,
Thank you so much for your review and we are happy to hear that you enjoyed your stay at Serenity!
With kind regards, Urs - General Manager