“Pucket 18 Maart 2020”

do 4/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 21 van 817 Restaurants in Patong
18 maart 2020 beoordeeld

Uitstekend Restaurant! Erg lekker gegeten en alles super netjes! Ook de sanitair was schoon en de bediening super vriendelijk en goed verstaanbaar in duidelijk Engels

Datum van bezoek: maart 2020

26 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant,
Zeker één van de beste in Phuket !!!
Een fusie tussen Aziatische en Franse keuken met een leuke twist.
Super bediening, super sfeer en ZEER lekker eten.
Een echte topper die ik niet verwacht had hier in Patong

Datum van bezoek: december 2019
27 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst me wat opgewonden over prijs maar dan weggeblazen door de smaak van de gerechten, alle vier waren we heel blij hier binnen gelopen te zijn. Normaal nemen we geen dessert maar hier konden we het niet laten. En opnieuw voortreffelijk, heerlijk lekker, alle vier. Jammer dat we morgen vertrekken naar huis, we kunnen gewoon niet terugkomen, jammer.

Datum van bezoek: november 2019
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met vier man pizza gegeten. Omdat we aan het twijfelen waren vroeg de ober of we wellicht wilden delen en we minder pizza zouden nemen. Een prima gebaar achteraf want de pizza’s zijn niet alleen heerlijk maar behoorlijk groot.

Datum van bezoek: september 2019
13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste dagje in Phuket hier gegeten en het was heerlijk, bediening zijn zeer vriendelijk locatie is top!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Rustic - Eatery & Bar bekeken, bekeken ook

In Rustic - Eatery & Bar geweest? Deel je ervaringen!