Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.093)
Beoordelingen filteren
3.093 resultaten
Waardering van reizigers
2.255
523
201
62
52
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.255
523
201
62
52
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.093 beoordelingen
Beoordeeld op 7 september 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven dat laatste 4 dagen in Avista Hide Away van onze trip in Phuket. We hebben een fijn verblijf gehad en konden de laatste 2 nachten ook nog een kamer krijgen met toegang tot het zwembad. Er was ook een gratis shuttle die je naar het centrum van Patong kon brengen. Service is geweldig en ontbijt was ook heerlijk!

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank SethSofie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM_Avista_Hideaway, General Manager van Avista Hideaway Phuket Patong - MGallery Hotel Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2016
Google-vertaling

Dear Sofie H,

Greetings from Avista Hideaway Phuket Patong-MGallery by Sofitel!

On behalf our entire team, thank you for your recent stay with us and for sharing your experience. I was absolutely delighted to have read such praise, particularly in regards to our facilities that your experience with us was both pleasant and memorable.

Sofie H, thank you once again for sharing your comments and we look forward to welcoming you once again in the near future, should the opportunity allow.

Warm Regards,
Alberto Lugo-Vina
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 september 2016

Zeer mooi hotel, wel ingewikkeld qua indeling en domein. De kamers zijn prachtig maar ruiken wel wat muf. Ontbijtruimte zeer proper en ruim met mooi buffet. Verschillende zwembaden en mooie bar. Prijs kwaliteit zeer goed!

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank virginia_vs
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Avista is een super mooi resort net boven Patong ( waar je wat ons betreft niet dood gevonden wilt worden ;). Het resort is ruim opgezet waardoor je nooit last hebt van drukte. De kamers zijn fantastisch mooi, ruim en de jacuzzi suites hebben zelfs een buiten jacuzzi. ( dit vonden wij de mooiste kamer ). De front desk is ontzettend goed en klant gericht en doordat er meerdere restaurants zijn kan je ook in het resort blijven. Fijne sportschool en spa. Als je echt lekker tot rust wilt komen is dit zeer luxe resort zeker een aanrader. Enig verbeterpuntje is het ontbijt; mag iets gevarieerder. De roomservice kaart is ook lekker toegankelijk en biedt voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank LillyWa
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 februari 2016

Heel mooi hotel, zeer mooie en grote kamers.
Zeer vriendelijk personeel en zeer persoonlijk, luxe zoals het moet zijn.
Mooie en lekker ontbijtbuffet alles wat je nodig hebt en zeer goede kwaliteit.
We zijn een paar keer naar het restaurant geweest en we hebben altijd lekker gegeten, ruime porties en van goede kwaliteit.
Als we kunnen komen we zeker en vast terug!

Kamertip: De pool access kamers kan ik zeker aanraden super mooi zicht en zeer gemakkelijk met kinderen.
Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank HansCBruges
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM_Avista_Hideaway, General Manager van Avista Hideaway Phuket Patong - MGallery Hotel Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2016
Google-vertaling

Dear HansCBruges,

Greeting from Avista Hideaway Resort & Spa.

Thank you for your recent stay with us at Avista Hideaway Resort & Spa and sharing your experience on Tripadvisor. We are pleased to read that you were very happy to stay with us.

It is glad to note that our room, staff, breakfast and food are live up your expectation. Chef Tim and his culinary team will be glad to hear that you liked the very good food and breakfast.

We look forward to welcome you back at Avista Hideaway Resort & Spa Phuket for a longer stay to enjoy the facilities and services on offer.

Warm Regards,
Avista Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 februari 2015

Het is een prachtig resort maar er zijn enkele minpunten het personeel is vriendelijk maar heeft geen oog voor de gasten vooral aan de poolbar serveersters hebben het te druk met hun haar en make up etc
Onbijtbuffet is geen onbijt voor een 5 ster hotel word ook zeer slecht opgeruimd niet wat we van hotels in Thailand gewend zijn jammer voor zo'n mooi hotel moeten investeren in opleiden van hun personeel!!!!

Datum van verblijf: februari 2015
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Miemke
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM_Avista_Hideaway, General Manager van Avista Hideaway Phuket Patong - MGallery Hotel Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2015
Google-vertaling

Dear Miemke,

Greetings from Avista Hideaway and thank you for your comments

We are pleased to hear that you liked our beautiful resort. We have noted your feedback about the staff and will work on training and our internal delivery processes with our team to deliver a memorable experience for our guests. We try to offer warm, efficient and friendly service to all guests.

Your feedback about the breakfast is extremely important to us and we have discussed this with our culinary team to assure that the food and restaurant cleanliness are up to your expectation.

We have shared all your comments with the team and will look at addressing all we can to make improvements. We do hope you will visit again in the future to see the results at our wonderful Resort.

Warm Regards,
Avista Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken