Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Amari is fantastisch! Schoon en mooi resort. Fijn zwembad met een bar. Toegang tot het strand. Met je kamer uitzicht op het strand. En vooral de receptie was adembenemend mooi. Je loopt makkelijk de stad in. Top! Iets om naar terug te gaan.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooi resort vlakbij de drukte van Patong. Wij hadden een club suite waardoor toegang tot het clubhouse en infinity pool wat zeker de moeite waard is omdat het een stuk rustiger is en de service nog net iets beter is. Ruime suite, schoon en super vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019

Wat een heerlijk resort. Niet alleen vanwege de geweldige ligging en het prachtige uitzicht vanuit alle kanten maar bovenal vanwege de fantastische service en vriendelijkheid geboden door werkelijk iedereen die daar werkt en het de gasten naar de zin maken.
Kortom hospitality ten top .

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 juni 2019 via mobiele applicatie

Het is echt een gigantisch resort. We hebben hier op reis door Thailand maar één nacht geslapen. Bijzonder luxe allemaal.
Zeer vlotte check-in en gelijk een rondleiding door het hotel. Kamer schitterend en doordat het laagseizoen was ook nog een kleine upgrade gehad.
Er zijn twee restaurants waarvan we er één gezien hebben.
Zwembaden zijn prachtig! Het is alleen wel echt heel veel (trappen) lopen...

Het centrum is aan te lopen maar ivm de hitte toch maar een tuktuk genomen voor 200 THB. Er gaan shuttles maar die moet je van te voren boeken.

We hadden een extreem vroege vlucht en krijgen om 03:00 een geweldige ontbijtbox mee. Super!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 16 mei 2019 via mobiele applicatie

Kort samen gevat; mooi en fijn verblijf.

Het ontvangst is net als in ieder ander hotel goed. Je laat je papieren zien onder het genot van een drankje.

Wat wel anders is, is dat men hier een deposit vraagt vaan 2000 Baht die je bij het uitchecken, indien alles nog is zoals het was, terug krijgt.

Dit is ons 6e verblijf en de eerste die het zo doet. Overigens geen probleem. Het is immers te begrijpen.

Eenmaal in de kamer, een suite ocean view kregen we direct een goed gevoel. (Oorspronkelijk zouden wij een superiour kamer hebben, maar omdat het rustig is kregen wij een luxere kamer (suite) voor het zelfde geld).

Een prima bed, prima badkamer, koffie machine, tv, koelkast en zelfs een vriezer, het is allemaal aanwezig.

De service is ook in orde. Opvallend is dat je vaak begroet wordt.

Tevens is het restaurant, het zwembad (meerdere) en het strandje ook in orde.

Genoeg keuze op de kaart, al zijn de prijzen relatief hoog voor Thaise begrippen. Het eten is tiptop in orde.

Strandje betreft privé en is relatief klein. Niet de mooiste, maar in deze periode van het jaar (mei) was het goed te doen. Uiteraard is er een grote, mooie strand in de buurt.

Genoeg aanbod in activiteiten en een shopping mall is hier niet ver vandaan (20min lopen). Tevens is dit met een shuttle bus vanaf het hotel te bereiken.

Een luxe lounge en kinder opvang ontbreken er ook niet aan.

Datum van verblijf: mei 2019