Beoordeeld op 7 augustus 2019

Hotel met goede verbinding naar centrum (gratis shuttlebus). Ligt op een helling dus wel veel knipwerk als je van kamer naar zwembad of restaurant wil. Zeer kindvriendelijk en een dikke pluim voor de medewerkers van de bar aan het zwembad. Op regenachtige dagen maakte zij het ons aangenaam met lekkere cocktails.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Fantastisch hotel vlakbij Patong beach maar toch rustig gelegen. Wij kwamen in het laagseizoen en het was rustig wat betreft aantal gasten. Het onthaal was zeer vriendelijk en we kregen onmiddellijk op hun verzoek een upgrade naar kamer met zeezicht. De kamers zijn mooi uitgerust en proper. Het ontbijt is voldoende uitgebreid. We hadden een all in formule. De bediening aan de bar was vriendelijk, vaak kwam men vragen wat we wilden drinken. Lunch en diner was beperkt in keuze gelet op het laagseizoen maar uiteindelijk toch voldoende afwisselend (buffet op het einde van het verblijf). Wij verbleven met twee volwassenen en drie jongeren (18 j, 19 j en 21 j). De shutteldienst naar Patong centrum is een plus. Speciale vermeldingen voor :
JJ en Fah voor de bediening in het restaurant
Mad en Wud aan de Ping Pong en handdoeken
Ali Baba voor de drankjes

Voor ons een aanrader

Thanks JJ, Fah, Wud, Mad, Ali Baba and all coleagues for the nice holiday.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Ons verblijf in Phuket Resort and Spa was dik in orde! Kamers waren proper, klantenservice was top en het eten was uitstekend! Een echte aanrader! Cindy front office manager is very good person who helping us always

Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel!
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Propere kamers en verzorgd eten.
De ligging is optimaal, Niet ver van het centrum waarbij men kan genieten van alle rust. Cindy good
Het strand rechtover het hotel en met de shuttle vanaf het hotel hoeft men de berg niet op en af te wandelen.

Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Hebben super tijd beleefd in Phuket. Ook novotel Phuket resort om terug te komen. Vriendelijk personeel. Aan het zwembad At-Lip Baba en het restaurant Kwang altijd met de glimlach ontvangen.
Vele groetjes familie missiaen.

Reistype: Reisde alleen