Beoordeeld op 8 februari 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. We werden onmiddellijk naar de priority lounge gebracht om de verdere afhandeling van onze check-in in orde te brengen. Vrijwel onmiddellijk kregen we een (lekker) welkomstdrankje alsook een verfrissend doekje aangeboden. Ik schrijf dit nu terwijl we wachten tot onze kamer klaar is. Een verdere beoordeling van de kamer volgt... A very special thanks to Jane and Palm for their wonderful service.

Datum van verblijf: februari 2019
NPVP, General Manager van Novotel Phuket Vintage Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2019

Geachte ErikK959,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Phuket Vintage Park Resort erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

General Manager

Beoordeeld op 4 februari 2019 via mobiele applicatie

Groot hotel met mega groot zwembad. Niet veel ligbedden voor zo’n groot zwembad. Ook weinig parasols. Zwembadbar is ongezellig. Je kunt er wel alles krijgen. Op 5 min van strand van Patong. Ruime, koloniaal ingerichte kamers met balkon met uitzicht op zwembad. Super vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 11 april 2017

De kamer was groot (superior kamer). De locatie van het hotel t.o.v het centrum van Patong Beach is goed (15 min lopen). Het eten (lunch) aan de poolbar viel tegen. het was beneden snackbar niveau. Het eten in het restaurant is goed. Het personeel is erg vriendelijk. Hotel werd bezocht door heel veel Aziaten. Ook enkele Russen.

Kamertip: Er wordt aan de overzijde van het hotel gebouwd. Het is verstandig om een kamer te nemen weg van de straat.
Datum van verblijf: april 2017
NPVP, General Manager van Novotel Phuket Vintage Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2017

Geachte DeVosjes,

General Manager

Beoordeeld op 4 januari 2016

Superieur kamer was uitstekend met gratis water en wifi met uitkijk op het zwembad,en grote badkamer met bad.
Verder een goed hotel prijs diner aan de hoge kant.
jammer van de airco was niet opgewassen tegen de temperatuur van buiten.

Kamertip: jammer van de airco .
Datum van verblijf: december 2015
NPVP, Manager van Novotel Phuket Vintage Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2016

Geachte sjoeboy,

Hoogachtend,

Executive Assistant Manager

Beoordeeld op 5 juli 2015

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
NPVP, Manager van Novotel Phuket Vintage Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2015