“Lekker gegeten. Veel keus.”
Beoordeling van Ruen Thai, Patong

Ruen Thai, Patong
Een tafel reserveren
Geclassificeerd als nr. 66 van 819 Restaurants in Patong
Keukens: Thais, Internationaal
22 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Veel keus. Goede kwaliteit. De ontvangst is erg plezierig. Dit was voor ons de vierde keer in Thailand. Wij kunnen wel stellen dat dit één van de betere restaurants is. Ook nog heel redelijk beprijst. Ze hebben Chang tapbier. Wij hebben er zeker acht keer gegeten.

Datum van bezoek: maart 2020

15 maart 2020 beoordeeld

met een groep vrienden onwijs lekker gegeten! in een rustig zij straatje dus niet te druk rondom je heen.lief personeel en gratis watermeloen als toetje !. echt een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020
25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk zaakje in een zijstraat met vriendelijk personeel en heel lekker gegeten! Zeker een aanrader. Ook lekkere cocktails

Datum van bezoek: februari 2020
12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel maar lang moeten wachten. Gezien we met vakantie zijn is dit niet zo erg maar na een toiletbezoek was mijn honger over. WC vuil alsook de keuken die je kan zien als je aanschuift om naar toilet te gaan. Het eten was dan ook niet bijzonder. Geen aanrader wat ons betreft. Op een gegeven ogenblik liep er ook een hagedis over onze tafel...

Datum van bezoek: februari 2018
ellak16, Ägare van Ruen Thai, Patong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Lizards, sneaks, cockroaches, rats its all over this country and the government is not do anything to fight or control it cause of the country's Buddhist culture. You must be a first timer due to your lack of knowledge about this mater. When u visited us the restaurant was full sited, which means everything is under use, the toilet is also under pressure so well the kitchen, so I can admit, what you have seen it was a chaotic might unorganized scene But Not Dirty as you described in your review, me the owner make sure of it every day.
To the end I want also thank you for your time to review us even when is was not a:praised one!

18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Inderdaad vriendelijk, schoon, betaalbaar en lekker! Duurde wat lang maar in een schoon restaurant oke. Aanrader. Morgen gaan we naar huis anders kwamen we nog een keer. Hier kun je gerust heen gaan

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Ruen Thai, Patong bekeken, bekeken ook

In Ruen Thai, Patong geweest? Deel je ervaringen!