TripAdvisor

“Heerlijk eten!”

Sultan's Grill Authentic Turkish & Indian Cuisine
Geclassificeerd als nr. 12 van 835 Restaurants in Patong
25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben meerdere malen genoten van de Turkse keuken. Vriendelijk personeel en een mooi restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2019

3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Turks/Indisch restaurant die halal/lekker/betaalbaar en ook heel belangrijk gezellig is!
Top Top!

Datum van bezoek: juli 2019
3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste eten in Thailand, als je lekker wilt eten een dag zonder zwaar gekruid eten anders dan Thais... Is dit echt een aanrader... Niet nadenken maar gewoon doen je krijgt er geen spijt van...

Datum van bezoek: juli 2019

Herhaling vatbaar zekker proberen
De punten zou ik 10/10 geven bedankt voor de manager ❤️

Datum van bezoek: januari 2019
31 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste dag bestelden we “Arnavut cigeri”, lever, hebben we niet gekregen maar stond wel op de bon, is gecorrigeerd.
Tweede dag wilde ik alleen ontbijten, Ik bestelde ontbijt, ik kreeg niet alles wat op menu stond en ik kreeg kaas die overgebleven was van een andere klant ( witte kaas die verkleurd was, een beetje rood, een beetje groen). Toen kwam een meneer, erg onbeschoft en zei dat het ontbijt voor 1 persoon niet alles bevat wat voor 2 personen was, ontbijt voor 2 personen is wel beschreven wat er in zit en vervolgens staat er ontbijt voor 1 persoon, je gaat er vanuit dat het zelfde is als die voor 2 personen, omdat 1 persoons ontbijt niet beschreven is wat het inhoud. Brood was warm, maar wel bevroren van binnen. Ik heb gezegd dat ik voor de thee wilde betalen en niet wilde ontbijten, meneer gaf aan dat thee gratis was. Ik ben daarna weggegaan. Jammer, is een leuke locatie, maar personeel moet echt professioneler worden en geen oude troep aan de klanten geven.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Sultan's Grill Authentic Turkish & Indian Cuisine bekeken, bekeken ook

In Sultan's Grill Authentic Turkish & Indian Cuisine geweest? Deel je ervaringen!