TripAdvisor
Patong
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk verjaardags diner gehad”
Beoordeling van La Gritta

La Gritta
Geclassificeerd als nr. 21 van 834 Restaurants in Patong
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten bij La Gritta. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om je een fijne avond te bezorgen. In het bijzonder het team: nut ji a som pae. Bedankt allemaal!

Datum van bezoek: augustus 2019

25 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een fantastische avond gehad en genoten van het eten dat door de chefs is bereid. Vooraf kreeft, Sint jacobschelpen, grote garnalen met voortreffelijke saucen. Het hoofdgerecht van gegrilde Australische wagyu vlees, uiteraard rood gelaten met groene asperges. Bij de gerechten een mooie droge Chardonnay en Pinot Noir. Toe een tiramisu.
Een dikke Chapeau!! voor de chefs en de bediening die ons een fantastische hebben bezorgd.

Datum van bezoek: juni 2019
17 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alhoewel wij bijna altijd in welk land waar er ook zijn proberen te kiezen voor locale gerechten is af en toe tijdens de vakantie er ook wel eens de behoefte om eens wat anders te eten en dan komt bij toch vaak de Italiaanse keuken ter sprake.
Wel en die hebben we gevonden tijdens ons verblijf in resort Amari Phuket.
Daar pizza’s gegeten die werkelijk perfect van grote en smaak waren.
Vriendelijke bediening en een prachtig uitzicht.

Datum van bezoek: juni 2019
16 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed italiaans eten. Voldoende aanbod en je kan hier zitten met een mooi uitzicht.

Personeel treedt vriendelijk en bekwaam op.

Het betreft hier een restaurant waar relatief hoge prijzen worden gevraagd. Wij bestelden naast diverse drankjes een hoofdgerecht en dessert.

Het hoofdgerecht was lekker, al dan niet 100% waardig aan het bedrag dat men vraagt. Daarentegen was het dessert, tiramisu het wel waard. Wellicht één van de lekkerste ooit, voor ons.

Al met al dus een goed restaurant om eens plaats te nemen.

Datum van bezoek: mei 2019
13 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft een prachtige ligging aan het water, heel lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening. Zeker en vast een aanrader

Datum van bezoek: maart 2019

In La Gritta geweest? Deel je ervaringen!