Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotel is zeer smaakvol. Heeft zeer ruime kamers met een mooie, ruime badkamer.
Ontbijt is goed en genoeg keuze.
Hotel is wel erg rustig en ‘s avonds is er niks te doen. Er is een restaurant waar je heerlijk kunt eten echter in de avond is het niet erg gezellig om daar te zitten.
Ligging is perfect aan het strand en de Night Market en centrum is op loopafstand.
Als je van wat levendigheid houdt dan is dit hotel niet geschikt; voor de rustzoekers perfect.

Datum van verblijf: augustus 2018
Monkorn U, Director of Sales van Baan Bayan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Thank you for your review of the Baan Bayan, Hua Hin. We appreciate your feedback.

Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Ligging aan strand. Vanuit zwembad uitzicht op zee. Kamer mooi ruim en schoon. Gratis gebruk minibar. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en een heerlijk ontbijt vaak ter plekke bereid door de kok. Ongeveer 1 km lopen naar de nightmarket maar er is ook een gratis shutlle bus aanwezig van hotel.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 26 juni 2018

Ruime kamer...voorzien van alle gemakken. Wij zaten beneden met een eigen terras.
Grote badkamer. De kamer was schoon en elke dag schone badhanddoeken. Wilde je elke dag schone lakens op je bed dan zette je een kaartje op het bed waarop stond dat je de lakens wilde verschonen. Tv op de kamer en airconditioner. koelkastje op de kamer die iedere dag werd aangevuld.

Kamertip: kamer met uitzicht op zee.
Datum van verblijf: januari 2018
Monkorn U, Director of Sales van Baan Bayan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018

Thank you for taking the time to review your stay with us. We hope that we will be able to welcome you back for another stay in the future.

Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel met rechtstreekse toegang tot het strand. Eigen zwembad, die overigens niet erg diep is, maar korte baantjes trekken kan net.
Het personeel is uiterst behulpzaam en alles is zeer schoon.

Datum van verblijf: oktober 2017
Monkorn U, Director of Sales van Baan Bayan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2017

Thank you very much for your excellent review of the Baan Bayan, Hua Hin. We hope to welcome you back again in the future!

Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Erg mooi en prettig hotel. Relaxte sfeer. Locatie is echt top, je loopt zo het strand op. Zeer schone kamers, goede bedden. Uitgebreid, goed ontbijt. Twee keer per dag een gratis shuttle naar centrum Hua Hin (paar minuten rijden), terug voor 100 baht met de tuk tuk. Absolute aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2017
Monkorn U, Director of Sales van Baan Bayan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2017

Thank you very much for extending a great review of the Baan Bayan, Hua Hin. We are excited that you have enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!