Beoordeeld op 25 augustus 2019

Hotel is mooi, zwembad heerlijk warm, goede locatie. Ontbijt kwalitatief matig, veel verkleuring en lege schalen. Wij zijn hier 2 weken geweest met 4 personen, totaal 1 dag in orde geweest, toen moesten er ook foto's door de kok gemaakt worden. Niet 5 sterren waardig. Daarnaast de totale ongeïnteresseerdheid van het personeel bij het zwembad, restaurant buiten, bar in zwembad. Totaal geen controle, op 1 medewerkster na niet actief. Meer dan voldoende bar/restaurant/zwembad medewerkers, ze doen helaas niets, ze verstoppen zich achter de bar op de grond, of achter de bar in zwembad. Ook 's-avonds haast onmogelijk om iets te bestellen. Ze verliezen hier heel veel klanten en omzet. Veel gasten liepen weg. De rommel onder de stoelen in het zwembad (oa blikjes) bleven 4 dagen staan. Heel erg jammer voor dit hotel, want de rest is gewoon goed.

Datum van verblijf: april 2019
GM_WoraBura, General Manager van Wora Bura Hua Hin Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2019

Dear Valued Guest,

Thank you for your review and for choosing our hotel. On behalf of Wora Bura Hua Hin Resort & Spa, we are happy that you enjoyed your stay. However, we have raised your issue to the head of F&B and it is surely improved by now. We are looking forward to having you again as a guest in our hotel soon.

Sincerely Yours,
Wora Bura Hua Hin Resort & Spa

Beoordeeld op 12 maart 2019

Ik ben steeds verbaasd als ik de positieve reacties van reizigers lees voor dit hotel. Inderdaad prachtig koloniaal concept, doch is aan een opfrisbeurt toe. De tuin is eveneens mooi en rustig. Doch wat ons zeer tegen viel was de totale onverschilheid van het personeel. Geen groet, geen glimlach, weinig interesse om de tafels te ruimen bij het ontbijt. Kortom niet de service die we gewoon zijn in Thailand. Moet beter kunnen ! Volledigheidshalve moet ik eraan toevoegen dat mijn bezoek van februari 2018 dateert, mogelijks is dit nu verbetert.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 25 februari 2019 via mobiele applicatie

we zijn ook dit jaar weer 1 maand hier verbleven. we hebben het super gehad. het ontbijt was prima en het personeel van het restaurant was super. het kamermeisje was geweldig en verdient een 10. ook bij de receptie was een echte uitblinker , Surunya. er was echter ook een minpuntje. bij het zwembad werden lege kopjes en glazen niet direct opgehaald. ook de toiletten moeten s morgens vroeg en daarna nog een aantal keren per dag worden schoongemaakt. dat werd nog wel eens vergeten. we komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2019
WoraBuraMKT, General Manager van Wora Bura Hua Hin Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Geachte gast,

Bedankt voor uw beoordeling en voor het kiezen van ons hotel. Namens Wora Bura Hua Hin Resort & Spa zijn we blij dat je genoten hebt van je verblijf en onze kamer. We kijken ernaar uit u binnenkort weer als gast in ons hotel te mogen verwelkomen.

Hoogachtend,
Wora Bura Hua Hin Resort & Spa

Beoordeeld op 23 december 2018

Prachtig, enigszins gedateerd, resort. Waar de tijd stil lijkt te heben gestaan. Restaurant is echter geen aanrader. Ontbijt kan er net mee door in vergelijking met doorsnee andere resorts. Resort ligt enigszins afgelegen. Dus voor beter eten 20 minuten lopen of een taxi.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ik verbleef hier met mijn vrouw en 9-jarig zoontje voor 6 nachten. Het gebouw en de tuin is erg mooi en ruim opgezet. De kamers zijn ruim met goede bedden en voorzieningen. Heel fijn zwembad aan het strand met voldoende ligbedden. Cicade market, 7-eleven, restaurants op 5 min lopen is top.

Sfeer ontbrak helaas. De meeste medewerkers staarden op hun mobiele telefoon of leken maar wat rond te hangen. House keeping wel altijd vriendelijk en enthousiast). Kwaliteit van het ontbijt was slecht, koude eieren, keihard stokbrood, onsmakelijke cakejes, etc. Slechtste ontbijt ooit in een 5-sterren resort/hotel. Vooral in het restaurant leek het personeel wat verloren rond te lopen en niet alert op gasten. Poolbar was altijd onbemand en zag er rommelig uit. Jammer, want wij hadden graag wat cocktails gedronken aan het zwembad.

Al met al prima hotel maar kwaliteit van eten en service moet veel beter voor het geld.

Datum van verblijf: augustus 2018