Beoordeeld op 11 februari 2020

Kamers mooi met zeezicht, heerlijk eten, mooie shows, buitengewoon vriendelijke mensen.
Prachtige golfbanen op korte afstand van het hotel.
Veel goede restaurants op loop afstand of gemakkelijk te bereiken met een tuctuc.

Kamertip: Suite met zeezicht
Datum van verblijf: februari 2020
Qmgr, Manager van Centara Grand Beach Resort & Villas Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Dear dorother429,

Thank you very much for choosing to stay at the Villas Centara Grand Hua Hin recently. We appreciate your kind review and good to know that you had an relaxing holiday stay at the resort.

We hope to welcome you again to the resort in the near future.

Beoordeeld op 31 januari 2020

Ideaal hotel voor golfers in Hua Hin met 8 banen ( waarvan 2 PGA topbanen) binnen 30 minuten rijden.
Reeds voor de 5e keer in dit hotel met vriendelijk personeel en prima ontbijt.
Op loopafstand van de pier met uitstekende restaurants
Fantastische tuin naast een mooi strand en warme zee

Datum van verblijf: januari 2020
Qmgr, Manager van Centara Grand Beach Resort & Villas Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Dear Freedom520264,

Thank you very much for your kind words. It is a great pleasure to have you at the resort. We look forward to welcome you again to Centara Grand Hua Hin in the future, we remain,

Beoordeeld op 23 november 2019

Dit hotel is zeker een aanrader.
Vriendelijke provisionele staff, super onbijt.
Restaurants zijn prima om te lunchen / dineren.
Goed advies inzake golfen.
Kamers zijn goed ingericht , met goede bedden.
Op korte loopafstand is het centrum van Hua Hin met diverse horeca/winkels.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Centara Hotels & Resorts
Qmgr, Manager van Centara Grand Beach Resort & Villas Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Dear Hansenrose,

Thank you very much for your kind review about the resort. We are delighted to learn that overall you enjoyed stay with us.

It is our hope to welcome you gain in the future, we remain,

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit prachtige hotel is een groene oase in het redelijk drukke Hua Hin. Het allerbeste bij dit resort zijn de medewerkers: de medewerkers bij het ontbijt, aan de receptie, bij het zwembad, de conciërges, de medewerkers van de huishoudelijke dienst en alle medewerkers achter de schermen. Altijd vriendelijk, altijd geïnteresseerd, altijd een glimlach, echt geweldig! De kamers zijn ruim en sfeervol. Het ontbijt is erg lekker en uitgebreid. De zwembaden zijn ruim en liggen prachtig in de gigantische tuinen. Je loopt vanuit het hotel direct het witte strand op. Hier willen we zeker nog een keer naar toe.

Datum van verblijf: juli 2019
Qmgr, Manager van Centara Grand Beach Resort & Villas Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dear FamilieJacobs,

Thank you very much for sharing your experience following your recent visit at Centara Grand Hua Hin, which is very much appreciated. It is always gratifying to know that we have been able to please our guests.

Please rest assured that we will do our utmost to continue keeping our passion for service and we look forward to your return visit again in the future, we remain,

Beoordeeld op 27 mei 2019

Een geweldig hotel, werkelijk een oase van rust en genieten. Prachtige tuinen, Mooie ruime kamers, een bijzondere stijl, laagbouw en gastvrije vriendelijke mensen. De locatie is prima, je kan alle kanten op. De service is niets te veel.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Centara Hotels & Resorts
Qmgr, Manager van Centara Grand Beach Resort & Villas Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2019

Dear jolanda19622,

Thank you so much for choosing to stay at Centara Grand Hua Hin for your for your trip. We highly appreciate you share this good experiences during your stay with us at the resort.

We look forward to welcoming you back your next trip to Hua Hin, we remain,