Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.342)
Beoordelingen filteren
3.342 resultaten
Waardering van reizigers
1.428
1.218
429
164
103
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.428
1.218
429
164
103
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 3.342 beoordelingen
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Echt een heel mooi hotel, vriendelijke personeel, schitterende kamers, goed eten en gelegen aan het strand en kort bij het centrum, ongeveer 3 uur van de luchthaven van Bangkok, echt een aanrader voor iedereen !!

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank famkreuze
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SUGUHHQHI, Manager van Hilton Hua Hin Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you very much for taking the time to provide us your positive feedback about your recent stay in our hotel. It is very important for us to know your opinion as it is our aim to exceed and go beyond each guest’s expectations.

We are pleased to see that you were extremely satisfied with the standards and services provided by our team. Your feedback has been shared with the relevant team members and department heads and it is greatly appreciated.

We look forward to welcoming you back in the not too distant future.

Sincerely,

RI Sugu
Director of Operations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juni 2019 via mobiele applicatie

Begin slecht met de boekingssite die er uit lag. Daarom via Agode geboekt die duurder was en zonder ontbijt. Hilton deed ter plekke erg lastig om toch tegen een leuk aanbod ontbijt te geven. Normaal kost dit bath 700 pp. Dit is echt een belachelijke hoge prijs. Na een nacht kregen we een betaalde update. Van oude naar gerenoveerde kamer. Wat een enorm verschil. Ligging van hotel is perfect in het centrum. Personeel behulpzaam. Gerenoveerde kamers prachtig. De oude kamers zijn echt aan vervanging toe en te duur voor de prijs die je betaald. Wij hadden lounge arrangement. Dat is wel relaxt. Voor al smiddags lekkere cocktails en lekkere hapjes. Zwembad is heerlijk. Goede handdoeken en bedjes. Consumpties zijn er veels te duur. Al met al goed hotel. Kom waarschijnlijk wel weer terug.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank SonnyHe
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SUGUHHQHI, Manager van Hilton Hua Hin Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2019
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you very much for taking the time to provide us your positive review about your recent stay in our hotel. It is very important for us to know your opinion as it is our aim to exceed and go beyond each guest’s expectations.

I am glad to hear that the team turn around quickly your arrival experience to positive one and we thank you for your kind patience and understating...

Thank you once again for your feedback and we look forward to welcoming you back to by Hilton Hua Hin Resort and Spa.

RI Sugu
Director of Operations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juni 2019 via mobiele applicatie

Gewoon omdat het kan! Gewoon het beste. Wat een geweldig resort. Zo moet Hilton zijn. Super locatie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, relaxed kortom het echte vakantiegevoel. Net dat beetje extra aandacht maakt het verschil. TOP!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank Mike-from-NL
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SUGUHHQHI, Manager van Hilton Hua Hin Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2019
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you very much for taking the time to review about your recent stay in our hotel. It is very important for us to know your opinion as it is our aim to exceed and go beyond each guest’s expectations. We are pleased to see that you were mostly satisfied with the standards and services provided by our team during your recent stay at our hotel.

We thank you for generous compliments on our pool, staff helpfulness. Once again thank you and we look forward to welcoming you to Hilton Hua Hin Resort Spa soon.

Safe Travel and with regards,

Warm regards,
RI Sugu
Director of Operations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 maart 2019

Heerlijk 3 weken genoten , prachtig schoon hotel met vriendelijk personeel en goeie service.
Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid .

Bedank Ton T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 maart 2019 via mobiele applicatie

Hilton is niet het mooiste hotel maar voor de prijs is het wel het beste.
De ligging midden in de stad direct aan het strand is een enorm voordeel.
De service is de laatste jaren wel flink gedaald.
Maar steeds meer kamers zijn inmiddels gerenoveerd.
Het zal onze favoriet wel blijven.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank hansgaillard
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CareyOsborne, General Manager van Hilton Hua Hin Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2019
Google-vertaling

Dear hansgaillard

Thank your comments. We are sorry to learn that you feel our service levels have dropped as we have been working very hard over the last eighteen months to improve both our facilities and service for our valued guests. We have 102 rooms that have been renovated and have plans to do another 69 rooms this year along with a purpose built executive lounge and games room/ library. We do value your opinion and do hope that you choose to return to us.

With thanks
Carey Osborne

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken