Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.411)
Beoordelingen filteren
2.411 resultaten
Waardering van reizigers
1.988
302
60
31
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.988
302
60
31
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.411 beoordelingen
Beoordeeld op 23 april 2019 via mobiele applicatie

Mooi nieuw hotel. Al vonden wij Hua Hin zelf niet zo bijzonder (veel ouderen) maar het hotel maakte het helemaal goed. Super lekker gegeten en fantastische service. Mevrouw van de bewaking bin strand was enkel niet altijd even vriendelijk. Mooie kamers en leuk ontworpen zwembad. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Vincent-Michael
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
natpichat, Manager van Hua Hin Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019
Google-vertaling

Dear Vincent9305,

I am delighted to read of what an enjoyable stay you had and would like to thank you for taking the time to share your experience with other TripAdvisor users.

I look forward to sharing your review with my team members - and hope to have the pleasure of welcoming you back on a future visit.


Travel Brilliantly,

Gigg – Natpicha Tangpatthanapan
Assistant Director of Rooms

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 januari 2019

Prachtig hotel. Uitstekend, en nooit gezien lekker ontbijt! Goed gelegen. Mooie kamers. (Wel iets weinig berging in de kasten!) We komen reeds sedert vijftien jaar telkens naar Koh Samui, maar dit was nu de laatste keer, want van nu af aan wordt het hopelijk nog vele jaren (en waarschijnlijk zelfs twee keer per jaar) dit mooie hotel in het gezellige Hua Hin! Dank u aan alle medewerkers voor dit gezellige verblijf!

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank marcetannemarie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
natpichat, Manager van Hua Hin Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2019
Google-vertaling

Dear marcetannemarie,

It is with delight that I read this absolutely beaming review of the Hua Hin Marriott Resort & Spa and thank you for taking the time to write it.

I am also pleased to hear how you find Hua Hin Marriott beautiful, unique and relaxing and become your favorite hotel :-)

We aim to make every one of our guests feel like royalty and give everyone a truly special experience.

Please do come back and see us again soon so that we can have the pleasure of looking after you.


Travel Brilliantly,

Gigg – Natpicha Tangpatthanapan
Assistant Director of Rooms

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel met prima faciliteiten.
Centraal gelegen.
Uitstekende service.
Top ontbijt.
Volwassenen zwembad.
Voor kinderen een leuk zwemparadijs en glijbaan.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Kortom een aanrader!!’

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank Joke C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Natpicha T, Manager van Hua Hin Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018
Google-vertaling

Dear Joke C,

Thank you so much for your wonderful review. I was delighted to read that your stay with us was fantastic.

We valued your comments about the resort facilities, great location and the attentive service from our team.

We do hope to welcome you back in the near future for another relaxing stay at the Hua Hin Marriott Resort & Spa



Travel Brilliantly,

Gigg – Natpicha Tangpatthanapan
Assistant Director of Rooms

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Voor een Amerikaanse keten zijn de kamers klein en afgemeten. Het balkonnetje is net groot genoeg voor een klein tafeltje met 2 ministoeltjes.
Er waren mooie waterpartijen en zwembaden maar te weinig goede ligstoelen.
Je moest vroeg opstaan om een ligbed te reserveren.

Wij hadden voor 14 nachten geboekt inclusief ontbijt.
Iedere dag kwamen ze met rekeningen om te tekenen, terwijl we al betaald hadden. Na overleg met manager Gig en buromedewerkster Oil, beloofden ze ons het saldo op de bonnen op nul te zetten en ze vroegen om toch te tekenen om onze aanwezigheid door te geven...
Dat gebeurde dus niet, en we hebben om van het gezeur af te zijn de bedragen maar doorgekrast.

Het ontbijt zelf was goed en uitgebreid.
De ontvangst voor het ontbijt was slecht. Je moest je kamernummer doorgeven en dan stond men met groepen mensen te wachten, want er moest iemand je tafel aanwijzen..,terwijl er steeds minstens 5 of 6 tafels vrij waren.

Vervolgens vroegen ze of je koffie of thee wilden, die vervolgens gedeeltelijk of geheel vergeten werd.

Van die 14 dagen is het niet een keer goed gebracht.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank F. F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Natpicha T, Manager van Hua Hin Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2018
Google-vertaling

Dear F.F

Such a pleasure to meet you last week and thank you for your review.

Further our discussion on signing bill at breakfast, it is part of Marriott brand standard, this to ensure guest did presence at breakfast and enjoy their own breakfast privilege. As checked your billing and your family billing, there is no breakfast bill in the invoice of both rooms. In the other hand I am pleased to read that you enjoyed the extensive choices of breakfast.

I would love to meet you on departure today to discuss your areas of concerns further.


Travel Brilliantly,

Gigg – Natpicha Tangpatthanapan
Assistant Director of Rooms

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 januari 2018 via mobiele applicatie

Erg goed resort, mooie kamer, vriendelijke mensen, erg gastvrij. Om een paar mensen speciaal te noemen, Ohm en Keng 2 super mensen die je erg op je gemak laten voelen en voor je klaarstaan in en rondom het zwembad. Siri voor het dagelijks schoonmaken van de kamer en ons telkens weer versteld laten staan van de kunstwerken die ze tovert van een paar handdoeken en bloemen op het bed. Echt Top!

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank Peter L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Natpicha T, Manager van Hua Hin Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2018
Google-vertaling

Dear Peter L,

We are delighted to read that you have fabulous stay with us at Hua Hin Marriott Resort & Spa.

I will pass on your kind words to the team and especially to our 2 superstars by the pool "Ohm and Keng" and "Siri" our lovely cleaning lady. They are a wonderful asset to our team and I know that your praise will make them and the team very proud. Thank you.

We all look forward to seeing you again soon!


Travel Brilliantly,

Gigg – Natpicha Tangpatthanapan
Assistant Director of Rooms

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken