Beoordeeld op 6 maart 2019

Prachtig hotel met zalig zwembad direct gelegen aan een zeer mooi en lang zandstrand.
Heerlijk en enorm uitgebreid ontbijtbuffet. Lunch of diner in restaurant Azur is een absolute aanrader. Alle ingredienten zijn supervers en kwalitatief hoogstaand.
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Hadden een laatavond retourvlucht en kregen de mogelijkheid aangeboden om nog zo lang mogelijk te blijven genieten van de faciliteiten en nadien te douchen en om te kleden.

Kamertip: Beach wing kamers zijn een aanrader.
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 30 november 2018

Prachtig hotel met mooie, luxueuze kamers. Personeel is behulpzaam, lekkere cocktails en uitgebreid ontbijt. Dichtbij strand, centrum, winkelcentra, avondmarkt, etc. Kortom, ons verblijf daar was uitstekend.
We gaan er zeker terug.

Datum van verblijf: november 2018
ICHHManagement, Manager van InterContinental Hua Hin Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2018

Dear JossonC,

Thank you so much for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay in Intercontinental Huahin resort, appreciated the service as well as the facilities.
We appreciate your recommendation and look forward to welcome you back soon.
Thank you again for staying with us.

Beoordeeld op 29 november 2018

Wondermooi hotel met zwembad met pool bar en toegang tot het strand. Bij laag tij werd een romantische barbecue ontplooid op het strand met een vuur demonstratie show als entertainment.
Felicitaties aan de manager en het personeel voor deze organisatie !!
Altijd met een brede glimlach en gedreven om U te laten genieten van uw verlof !!

From Belgium with love !!

Dear Eddy W,

Thank you so much for your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us at Intercontinental Huahin Resort, appreciated the facilities and services. We thank you again for staying with us and we look forward to welcome you back again.

Beoordeeld op 28 november 2018 via mobiele applicatie

Zijn hier geweest en WOW
Wat een resort! Met een prachtig uitzicht
Op en top bediening en bekwaam personeel
Managers zeer behulpzaam en vriendelijk!
Wat kan je nog meer verlangen op een heerlijke vakantie!
Thanks

Dear Curious152495,

Thank you so much for your feedback. We are really happy to hear that you had a great time at Intercontinental Huahin resort. Our team is delighted to hear your gratitude. We thank you again for staying with us and we look forward to welcome you back again.

Beoordeeld op 25 november 2018 via mobiele applicatie

Prachtig resort met een uitzonderlijk goed beach barbeque en prachtig vuurwerk het personeel is zeer aangenaam en attentvol de manager van food and beverage is een super vrouw zou alles doen om het u zo aangenaam mogelijk te maken gewoon perfect

Datum van verblijf: november 2018
ICHHManagement, Manager van InterContinental Hua Hin Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2018

Dear Anne P,

Thank you very much for your taking the time to share your experience recent stay at our resort.

We were very happy and appreciated that you were impressed on our service especially the beautiful woman who is Director of Food & Beverage to made you had a great dinner on us.

Again, thank you for your valuable feedback and please ensure we will share your compliment to the team.

We hope to welcoming you in next time soon.

Yours sincerely,

Achara Nilnonnet