“Heerlijk gegeten. Aanrader”
Beoordeling van DAR Restaurant

DAR Restaurant
Geclassificeerd als nr. 26 van 818 Restaurants in Hua Hin
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. We zijn er nu een aantal keer geweest en elk gerecht was lekker. Vers gemaakt, malse kip, veel groenten. Zeer aardige bediening en wijn voor een prima prijs!

Datum van bezoek: maart 2020

25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien de recensies nieuwsgierig geworden naar dit restaurant. Wij als echte foodliefhebbers. Gekozen voor 2 verschillende curries en de kip cashew.
Lekker pittig dat wel, maar weinig smaakvol. De groene curry zat vol eggplant en weinig tot geen andere groente... De spicey curry was idd alleen maar spicey. We hebben veel vaker veel beter gegeten. Jammer. Helaas werd er niet gevraagd of het gesmaakt had, dan maar bij deze...
Voortaan maar weer gewoon voor het streetfood..

Datum van bezoek: februari 2020
25 januari 2020 beoordeeld

We komen al jaren bij Rocky en Salena en echt waar Salena kookt ieder jaar beter. Ze is niet alleen mooi, intelligent en grappig (dat zegt ze zelf ook). Salena is gastvrij en hartelijk en kan fantastisch koken. DAR is een Thaise keuken en vooral de curries en de prawns zijn geweldig. Eigenlijk is alles lekker en we hebben al veel geprobeerd. Alles is met smaak klaar gemaakt en juist de combinatie van smaken is echt verfijnd, Sanena is een topkok geworden, helemaal selfmade. Je krijgt een goed glas wijn (en dat is in Thailand in dit soort restaurants niet vanzelfsprekend) en de bediening is stijlvol. In de open keuken wordt veel gelachen en met plezier gewerkt. Het restaurant ligt wat ongelukkig aan de doorgaande weg in Hua Hin, maar neem je echt voor lief als je eenmaal een keer hebt gegeten, het beste dat wij kennen in Hua Hin, met ook nog eens een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: december 2019
5 januari 2020 beoordeeld

We komen al jaren in Hua Hin en we hebben in die tijd veel eethuizen bezocht, maar bij kokkin Sa.ina eten wij het .e,kerste zThai

Datum van bezoek: januari 2020
20 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader, heerlijke Thaise gerechten, ook veel vis. Het personeel is erg vriendelijk en de service is uitstekend. Komen hier zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die DAR Restaurant bekeken, bekeken ook

Hua Hin, Provincie Prachuap Khiri Khan

In DAR Restaurant geweest? Deel je ervaringen!