Beoordeeld op 18 februari 2020 via mobiele applicatie

2 weken geleden geboekt omdat we er tussenuit wilde,wat een fijn resort wij komen hier zeker terug echt perfect bijgehouden en een hele mooie tuin.Ontbijt ook heel goed en super aardig personeel altijd een bedje op het strand of 1 van de zwembaden met parasol ,We mochten op zondag middag bij de moeder van de eigenaar op bezoek met een tuinfeest lekker eten en drinken en rondleiding van de 86 jarige mevrouw zelf erg leuk .Boven kamer met terras 2 ligstoelen echt een aanrader.Geboekt via Corendon ook dat was perfect geregeld.Tot de volgende keer.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 30 maart 2019

Voor het eerst met Corendon op vakantie en gekozen voor Laksasubha omdat wij Hua Hin nog kennen van een aantal jaren geleden. Wat een mooie tuin en leuke huisjes van 2 verdiepingen, onder 2 kamers die wel een beetje gehorig zijn door de tussendeur en boven een grotere kamer met een behoorlijk terras. Nette kamer met een groot bed en koffie-thee mogelijkheid en voldoende kast ruimte. Een badkamer die iets lager ligt dus oppassen voor het afstapje. Allemaal netjes maar kan wel een kleine opknapbeurt gebruiken. Voldoende handdoeken en douche artikelen en een aparte tas met handdoeken voor op het strand of bij een van de 2 zwembaden ( niet groot maar beide mooi gelegen). Alleen heel vervelen dat men in de hotel informatie en op de bedden aangeeft dat reserveren ( het beroemde handdoekje leggen) niet is toegestaan maar in de praktijk werd er niets aan gedaan om 8 uur in de ochtend waren de bedden allemaal al door handdoeken ingepikt.

Kamertip: kamers 216 217 219 liggen gunstig in het midden tussen strand en receptie
Datum van verblijf: maart 2019
Front Office Ma... L, Front Office Manager van Laksasubha Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2019

Dear Edjoke18,
Warmest Greeting from Laksasubha Huahin.
Thank you very much for chosen stay with us. We appreciated you spent your valued time to comment us with your pleasant stay with us. The sunbed policy that we provide many sunbeds on the beach , middle pool and 2 sunbeds at the Veranda room type of the guests more than the neighboring hotel we also attach do not reserve , Our staff always monitor if the guests not stay in that area over 1 hours we will remove the towels . We apologized any inconvenience caused during your last stay , We promise that you will get well treatment and nicer accommodation , services that your previous stay.
Hope to see you soon for your next stay.
Best regards,
Kathawut Chomklang
Front Office Manager

Beoordeeld op 30 maart 2019 via mobiele applicatie

Hotel heeft een mooie ligging en dichtbij het centrum van Huahin. En dat is echt superleuk! Veel restaurants, bars etc. Daar uit eten gaan is echt een feest.
Zeker de markten zijn de moeite waard om te gaan eten.

Personeel van het hotel is op een enkeling na top!
Ruime kamers wel wat gedateerd, wat nieuwe meubeltjes zou niet verkeerd zijn.
Alles aanwezig op de kamer van paraplu tot wattenstokjes etc. Etc.
Bedden op de kamers zijn helaas keihard, topper gekregen maar dat maakte weinig verschil daar die ook erg stevig was. Alle dagen rugpijn gehad en pijnstilling moeten nemen. In je vakantie wil je toch zeker het comfort van een goed bed. Wij zijn regelmatig te gast in hotels maar treffen gelukkig vrij weinig keiharde bedden.

Ook regelmatig rioollucht in de kamer wat ze proberen te verhelpen met sprayen. Uiteindelijk is dat gelukt. Sowieso laat de schoonmaak van de kamer te wensen over, na een klacht zou de kamer een "deep clean" krijgen maar de wolken stof lagen nog steeds onder het bed en de badcelvloer had nog steeds geen sop of bezem gezien en dat na 16 dagen verblijf! Vorig jaar was alles veel beter geregeld en dan ook zeker de schoonmaak, vandaar dat we nu weer terug waren.

Een klacht over een balkondeur die niet sloot werd niets mee gedaan. Inbreken in onze kamer zou geen moeite hebben gekost.
Gelukkig is de criminaliteit hier zeer laag.

Het brood bij het ontbijt is iedere dag oud, en dan bedoel ik echt kurkdroog! Ik heb daarover geklaagd bij de manager van het restaurant maar dit heeft helaas tot niets geleid. Ik vind dit echt een gemiste kans. Ik hoorde daar trouwens meer mensen over klagen maar ik denk dat verder niemand hierover heeft geklaagd. Verder is het ontbijt uitgebreid maar voor mij smaakt niets lekker op oud brood! Heb dit ook nog nooit eerder meegemaakt en heb al heel wat hotels bezocht in de afgelopen jaren. De laatste dag van de vakantie voor het eerst vers brood! Het kan dus wel! 19 x ontbijt 18 x oud brood! Voor een 4-sterren hotel vind ik dit echt niet kunnen!

Naast het hotel in een soort van park waar mensen wonen die regelmatig een flink vuur stoken en zetten daarmee ook het resort flink in de stank zetten.

Hoewel dit voor ons de 2e keer in dit resort was (vorig jaar vonden wij het stukken beter) zullen wij in dit hotel geen 3e keer komen.
Erg jammer want dit hotel kan echt beter, ligt schitterend en centraal maar maakt de 4- sterren zeker niet waar!

Datum van verblijf: maart 2019

Dear emac_13,
Warmest Greeting from Laksasubha Huahin.
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. We well improve the lacks of our food or service for you and our other guests. Please feel free to contact me at any time.
Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.
Best Regards,
Kathawut Chomklang
Front Office Manager

Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heel fijn en knus hotel. Mooie kamer en super vriendelijk personeel. Ze doen werkelijk alles voor je.
Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Het hotel is zeker een aanrader. Wij hopen er nog eens terug te komen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Mooi gelegen hotel aan een stukje prachtige kust. Centraal gelegen. De medewerkers zijn erg vriendelijk en doen alles om het je naar de zin te maken. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en er is voor ieders wat wils. Mooie hotelkamers. Het eten en de drankjes daarentegen zijn zeker twee keer zo duur als in de restaurants in de directe omgeving. Ondanks dit toch zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2018