“Lekker typisch belgisch eten midden in Afrika.”

Machweo Fine Dining at Onsea House
Geclassificeerd als nr. 7 van 187 Restaurants in Arusha
Keukens: Belgisch, Wijnbar
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
7 november 2016 beoordeeld

De door een belgische kok opgeleide koks maken onder andere lekkere typische belgische gerechten klaar. Het terras heeft een prachtig uitzicht. De bediening is vriendelijk. Zeker de moeite waard om even langs te gaan als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: november 2016

22 september 2016 beoordeeld

een familiale Vlaamse aanpak in Africa;
gezond, schoon, culinair, vertrouwelijk, gemoedelijk, goddelijk genoten, charmant content

22 september 2016 beoordeeld

een tiendaagse Safari met gastronomische uren van genieten, culinair proeverij van europees/africaans geinspireerde gerechten; genot voor 7 zintuigen.....in een groen Kilimandjaro droomdecor met respect voor details... wit Belgisch huislinnen, sfeerkaarsen, classic music, en dan ......dàt licht en die pure lucht ....
correct zoals verwacht;
bij leven en welzijn...keren we terug .

17 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een unieke, prachtige locatie. Super lekkere gerechten, lekkere wijnen, vriendelijk personeel en eigenaar! Niet te missen in Arusha!

Datum van bezoek: december 2015
OnseaHouse, Owner van Machweo Fine Dining at Onsea House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2016

Hartelijk dank voor deze mooie laatste review van 2015. Het is fijn om in de top 3 van restaurants in Arusha te zitten. Door de combinatie van onze unieke locatie, lekker eten, lekkere wijnen en de vriendelijke bediening streven we de beste plek in Tanzania te zijn :-)

17 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie, fantastisch eten, lekkere wijnen, vriendelijke mensen, top, top, top! Voor we Arusha verlaten gaan we zeker nog eens terug!

Reizigers die Machweo Fine Dining at Onsea House bekeken, bekeken ook

In Machweo Fine Dining at Onsea House geweest? Deel je ervaringen!