“Perfecte plek ter voorbereiding én afsluiting van Kilimanjaro-beklimming!”
Beoordeling van Georges Tavern

Georges Tavern
Geclassificeerd als nr. 3 van 187 Restaurants in Arusha
Certificaat van uitmuntendheid
6 maart 2018 beoordeeld

Volop mogelijkheden om buiten of onder overkapping te zitten. Prima bediening en zeer gevarieerde keuken van prima niveau.

Datum van bezoek: maart 2018

15 januari 2018 beoordeeld

Op zaterdag 6 januari 2018 hebben wij met onze zoon Seth, zijn vrouw Caroline en onze 2 kleinkinderen Leon en Kaan hier gegeten.
De ontvangst was heel hartelijk en de kinderen gingen gelijk door naar de schommels. Die vermaakten zich prima.
Het eten was voortreffelijk. De verse zalm, kingvisch en tilapia waren kort gebakken en dus zeer smaakvol. De entourage zag en gezellig uit en deze taveerne is zeker aan te bevelen. Je moet wel honger hebben als je hier naar toe gaat, want de porties zijn erg
groot.
Het was die avond erg druk en de bediening deed hun uiterste best om alles op tijd en warm aan tafel te krijgen.
Groeten van Theo en Gemma van Bracht. Ouders van Seth (wijndeskundige).

Datum van bezoek: januari 2018
18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tof restaurant met uitgebreide en gevarieerde kaart (pizza, pitta, vlees, vegetarisch,...) Snelle en vriendelijke bediening. Bewaakte parking en proper sanitair. Ook tof om enkel iets te drinken.

Datum van bezoek: november 2017
6 december 2016 beoordeeld

Midden in Arusha maar toch het gevoel buiten te zitten. Het eten is goed met een goede prijs kwaliteit verhouding. Wel de rekening narekenen want dat was niet de sterkste kant van dit restaurant.

Datum van bezoek: november 2016
George M, Owner van Georges Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2017

Hi and thank you for your revue ,about the bill i am sorry to here that was delayed ,
we are on process to become automated to be faster and correct .
Karibu tena

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. De salade is erg goed hier. Je kan deze zelf samenstellen. Zelf heb ik de moussaka gehad en deze was ook erg smakelijk! De sfeer is goed en het ziet er netjes uit. Het personeel is erg vriendelijk!

Datum van bezoek: juli 2016
George M, Owner van Georges Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2016

Thank you and i am delighted you enjoy your meals with friends and family

Reizigers die Georges Tavern bekeken, bekeken ook

Arusha, Regio Arusha

In Georges Tavern geweest? Deel je ervaringen!