Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 177
Hotels.comUS$ 177
PricelineUS$ 100
TravelocityUS$ 177
ZenHotels.comUS$ 180
Orbitz.comUS$ 177
Beoordeeld op 29 september 2022

Geweldige eerste indruk bij aankomst in the Kiboko Lodge.
Warm onthaal met de gestoomde doekjes die heel erg deugd deden na een lange rit na onze safaritocht.

De rest van ons verbllijf oversteeg alleen maar deze eerste indruk.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel van eerste tot laatste moment.
Geweldig overheerlijk eten en met zorg en etiquette opgediend.
Een verblijf in een bijzondere groene natuuromgeving.

Wij verbleven in een familliekamer die heel ruim en clean was.

Wel ver weg van arusha stad, maar Ideaal om tot rust te komen.
En bij vraag kan Kiboko Lodge voor shuttle transport zorgen naar luchthaven of andere gewenste bestemming.

Een echte aanrader voor wie van iets meer kwaliteit houdt.

Hoop er zeker nog eens te kunnen terug keren

Datum van verblijf: augustus 2022
Frank Robert, General Manager van Kiboko Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden

Dear Let,

It is correct that our ‘bird’s paradise’ is a wonderful place to relax and we are happy to see that you enjoyed it so much. That our team has given you a good service and the food was delicious makes us very happy. Hope to see you again. Karibu tena.

Kind regards,

Joyce, Frank & our tema

Beoordeeld op 6 september 2022

We hebben enorm genoten van ons verblijf bij Kiboko lodge. De locatie is prachtig in een groene, typische afrikaanse omgeving dichtbij Arusha NP. Naast de safari kun je ook mooie uitstapjes maken naar de omliggende dorpen of het hele mooie Watoto project.
Het personeel is enorm vriendelijk, meedenkend en flexibel en de kamers zijn zeer ruim en schoon.

Datum van verblijf: augustus 2022

Thanks for your nice review and good to hear that you you appreciated also our work of Watoto Foundation centre in Makumira where our student get a 4 years Education also for the hotel industry. It is correct that our ‘bird’s paradise’ is a wonderful place to stay and we are happy to see that you enjoyed it so much

Best regards,
Joyce, Frank & Team

Beoordeeld op 11 juni 2022 via mobiele applicatie

Wat een ontzettend leuke lodge is dit!
Je zit echt in de middle of nowhere en dat geeft een heel speciaal gevoel.
Het personeel is heel gastvrij maar eigenlijk vonden we alle mensen in Tanzania en Zanzibar zo ontzettend aardig en lief.
Het eten was het beste wat we in Tanzania en Zanzibar gegeten hebben! Ontbijt in de tea room met uitzicht over het moeras, we lunchen op een weer andere plek en dineren in het hoofd restaurant met open haard en gezellig muziekje, top!
De lodge is ruim met terras. We keken uit over het moeras.
We deden de wandeling met 2 gidsen waarvan er 1 nog in de leer is. We lopen door de velden en horen over wat hier zoal groeit. Nou dat is nogal wat want we zien avocado bomen, mangobomen, sinaasappel en citroenbomen en verschillende Jack fruit bomen. Koffieplanten maar ook ananas wat weer in de grond groeit. We zien ook een cashewnoten boom, heel gaaf.
Ook het bezoek aan het dorp was heel bijzonder.
Een absolute aanrader deze plek.

Datum van verblijf: mei 2022
Frank Robert, General Manager van Kiboko Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2022

Dear Esther,

Good to hear that you were happy to stay at our Kiboko Lodge and that you liked also the village walk with our student of watoto foundation. It is true that it is an exciting part of holiday in the local environment. We hope that you come back again, Karibu tena
Kind regrads,
Joyce, Frank & Kiboko Lodge team

Beoordeeld op 15 april 2022 via mobiele applicatie

Zeer gast vriendelijk prachtige ligging , sfeervolle cabin . Open keuken en meerdere plekken om te dineren , met name de Thee house. Ligging is top voor een bezoek aan het Arusha national park . Niet ver van de linternatiobale luchthaven . Top

Kamertip: Probeer voor zonsondergang aan te komen en direct op het terras voor een drankje te gaan zitten relaxen
Datum van verblijf: april 2022
Frank Robert, General Manager van Kiboko Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2022

Thank you for choosing our lodge and taking time to write a review, It’s correct that our “small bird’s Paradise” is wonderful place, It is indeed very special to have this Lodge in the community of Ngurdoto village in a beautiful, peaceful and quite environment with a fantastic view to Mount Meru one of the highest mountains in Africa

Best regards,
Frank and our team

Beoordeeld op 3 november 2021

Leuke huisjes, geweldige ligging. Maar wat helemaal geweldig is, is het personeel. Niets is hun teveel. We kwamen aan rond 0.45 uur. Dus midden in de nacht. De tafel was heel mooi gedekt met overal kaarsen en mooie tafelkleden. En ja om half 2 na ons welkom zaten we gewoon nog soep te eten met warm brood. Ook de dagen erna je hoeft alleen maar te kijken en ze komen je al helpen. Een echte aanrader vinden wij.

Kamertip: Geweldige ligging en heerlijk uitrusten.
Datum van verblijf: oktober 2021
Frank Robert, General Manager van Kiboko Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2022

Dear Sandra,

Thank you so much for your positive review, we always try to make our guests as happy as possible with a good service, to be friendly and serving good food. Please inform your friends about our lodge

Kind regards,
Joyce, Frank & our team