Hoogtepunten uit beoordelingen
Droomvakantie

Nadat ik in juli/augustus 2019 niet mee kon door een spoed operatie twee dagen voor vertrek, nu ... meer lezen

5 weken geleden beoordeeld
Tamara_Larissa
Fantastisch

We zijn weer thuis na een fantastische week safari met Tanzania Specialist. Onze gids Paulo was ... meer lezen

Beoordeeld op 19 maart 2020
Richard R
Lees alle 168 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Arusha
vanaf 1.200,00 US$
vanaf 1.224,36 US$
vanaf 1.707,70 US$
vanaf 830,77 US$
Beoordeeld op 16 maart 2020

Supermooie ervaring en perfect geregeld door Tanzania Specialist, echt zorgeloos tot in de puntjes verzorgt van pick-up airport, 3 dagen safari de lodges, binnenlandse vlucht Arusha - Zanzibar en ook daar weer op airport opgehaald en terug en perfecte accommodatie aan het strand, echt dik compliment !!!

Datum van activiteit: maart 2020
Robbin M, Eigenaar van Tanzania Specialist, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2020

Bedankt voor het compliment en voor deze feedback. Ik heb het in ons kantoor medegedeeld. Daar worden we blij van! Leuk om te horen dat jullie hebben ervaren dat alles zo goed geregeld was.

Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Net terug van onze eerste Afrika ervaring. Een safari in Tanzania met aansluitend een paar dagen Zanzibar☀️we hebben een fantastische tijd gehad, mede dankzij Tanzania specialist en onze geweldige gids Haji we hebben 4 mooie natuurparken mogen bezoeken ( de big 5 gespot)en alles was tot in de puntjes geregeld, service van en naar de luchthavens, prachtige lodges en een deskundige gids die veel wist te vertellen. Een echte aanrader......

Datum van activiteit: februari 2020
Robbin M, Eigenaar van Tanzania Specialist, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Heel leuk om dit zo terug te lezen. Fijn dat de gids, lodges en onze service zo goed bevallen zijn.

Bedankt voor het vertrouwen in Tanzania Specialist.

Ik hoop dat jullie nog lang aan de mooie momenten zullen terug denken....

Beoordeeld op 5 maart 2020

Tanzania Specialist heeft een prachtige reis voor ons samengesteld, vooraf goed contact en vanaf dag 1 alles super geregeld.
We hebben een week safari gedaan met Tito, een top gids! De lodges waren goed en de bush kamp was een ware belevenis. Toen een week naar Zanzibar, dat viel ons niet helemaal mee. Het was niet zo'n mooi eiland als we van te voren hadden gedacht.Het resort was verouderd, slecht onderhouden en niet schoon. Het personeel in het restaurant waren toppers en ook het eten was erg goed. Spice island resort zouden wij niet meer heen gaan.

Datum van activiteit: februari 2020
Robbin M, Eigenaar van Tanzania Specialist, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Bedankt voor deze reactie en fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad op safari. Leuk dat het zo leuk was met de gids Tito en dat de lodges en camps zo leuk waren.

We hebbenSpice Island inmiddels hierop aangesproken en zullen hier geen boekingen meer maken voordat het helemaal is gerenoveerd. En met eigen ogen hebben gezien dat het goed is.

We hopen dat jullie nog lang herinnerd zullen worden aan de mooie momenten in Tanzania.

Beoordeeld op 28 februari 2020

Wij zijn net terug van Tanzania. Alhoewel we onze reis pas enkele weken van tevoren hadden geboekt, was alles tot in de puntjes verzorgd.
De safari dagen waren geweldig alsook de lodges. Wij zijn al dikwijls op safari geweest maar aanschouwden nu als eerste keer de migratie van de dieren en dit was een fantastische en uitzonderlijke ervaring.
Tevens hadden we een goeie driver Elias. Hij kende zeer veel van het dierenrijk en had super goeie ogen om dieren te spotten. Eveneens een uitstekend chauffeur dat soms erg nodig was want de wegen waren zeer modderig. De jeep die wij hadden was zo goed als nieuw, een plezier om mee te rijden.
Na de safari's zijn we nog enkele dagen gaan uitrusten op het exotische eiland Pemba. Bij de terugvlucht misten we op Zanzibar de aansluiting naar Arusha airport. Tanzania Specialist heeft alles in het werk gezet om onze internationale terugvlucht naar Brussel te halen. We werden zelfs in een 'prive jet' met ons 2 overgevlogen naar het vaste land en hebben zodanig onze aansluiting voor Brussel gehaald. Dit verdient een meer dan dikke pluim. Dank je wel Tanzania Specialist.

Beoordeeld op 26 februari 2020

Dankzij onze gedreven, bescheiden en gezellige gids Lameck hadden wij een geweldige ervaring tijdens onze game-drives in Tanzania

Datum van activiteit: februari 2020
Robbin M, Eigenaar van Tanzania Specialist, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2020

Heel fijn om terug te horen dat jullie zo tevreden waren over jullie gids en game drives in Tanzania! Bedankt voor het vertrouwen in Tanzania Specialist