Priceline

PARADIJSJE

Beoordeling van Lidwala Lodge
5,0 van 5 bollen11 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
PARADIJSJE

Perfecte bungalow in een paradijselijke tuin. Heel redelijk geprijsd. (De mensen die hier negatieve kritiek op geven omdat er een of ander detail niet in orde is, zijn duidelijk nog nergens geweest.)
Heel vriendelijk en correct personeel. Ik kom hier terug.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Hi Montevirgenes

Thank you so much for your beautiful review.

We really appreciate and are looking forward to hosting you again on your next visit.

Lidwala Team
  • Booking.com
2.0 km van Lidwala Lodge
  • eDreams
  • ZenHotels.com
5.1 km van Lidwala Lodge
Gratis parkeren
The communal area is spacious and perfect for family gatherings
  • Booking.com
    Vio.com
      1456.9 km van Lidwala Lodge
      Meer hotels in Ezulwini bekijken
      Beoordeeld op 13 februari 2018

Ik heb enorm genoten van mijn verblijf hier! De fantastische medewerkers zorgen ervoor dat je je thuis en op je gemak voelt (ook al blijf je maar een aantal dagen). De kamers zijn in orde, sommigen zijn wat krap en sommige matrassen zijn verouderd , maar prima voor backpackers. Er is ook heel veel buitenruimte, waardoor je de mogelijkheid hebt je af en toe op je gemak wat af te zonderen. De keuken is voorzien van alles wat je nodig hebt. De lodge alsook het winkelcentrum wat verder op (waar je alles vindt dat je nodig hebt) zijn zeer vlot bereikbaar via het openbaar vervoer. Er zijn ook heel wat fijne activiteiten in de omgeving. Ik raad Lidwala Lodge zeker aan!

Datum van verblijf: oktober 2017
      • Reistype: Reisde alleen
      LidwalaLodge, Manager van Lidwala Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018

Weken thank you for the nice review and it is our goal to make customers feel like they have found a new home. We look forward to hosting you again should the road lead you this way again.

regards Phumie

Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Een centraal gelegen plek, een schone accommodatie en vriendelijk personeel. Heeft gedeelde slaapkamers, maar ook zelfstandige slaapkamers. Verder kan je er voor kiezen om zelf te koken of voor een kleine vergoeding wordt er voor je gekookt. Ook kan je voor een kleine vergoeding je kleding laten wassen. De accommodatie beschikt verder over een tv-kamer, een zwembad, een klein barrette en een veranda waar je lekker kunt zitten. Het personeel helpt je graag wanneer nodig. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
      Reistype: Reisde alleen
      LidwalaLodge, Manager van Lidwala Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Thank you for the review Sanne, we are very happy to have hosted you and to have played such a welcoming experience to your holiday and stay with us.

Beoordeeld op 9 januari 2018

Een prachtige lodge, gelegen op een goed bereikbare plek (zeker ook met het openbare vervoer). Ook is met het openbaar vervoer het winkelcentrum in de buurt makkelijk te bereiken, hoewel dit lopend ook prima kan! Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en zeker in voor een praatje. Ook de kamers zijn uitstekend, en worden elke week schoongemaakt.

Datum van verblijf: juli 2017

Thank you for the review, we are glad you were happy with the standard of the accommodation and yes we did have good conversation with all our guests.

Beoordeeld op 3 juli 2016

Erg goede sfeer, dicht bij het winkelcentrum en zeker de moeite waard om de berg op te hiken achter de lodge.Ik was er vanwege het vrijwilligers werk wat ik heb gedaan en sliep in de gezamelijke kamers, wat ik erg leuk vind. Winkelcentrum the Gables is op loop afstand

Datum van verblijf: april 2016
      • Reistype: Reisde alleen
      Phetsile Ntuli, General Manager van Lidwala Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2022

Hi Chantalle
      Thank you for taking your time to review us. we are happy to hear that you found our atmosphere Very good, close to the shopping center and well worth the hike up the mountain behind the lodge and also the rooms.
      We also enjoyed staying with you at the lodge.
      We wish you all the best and we would love to host you again in future.
      Lidwala Lodge Team

Beoordeeld op 27 september 2015

Heerlijke rustige plek midden in Swaziland midden in de natuur en cultuur.
      De kamers zijn ruim en schoon.
      Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
      Er zijn mogelijkheden om zelf te koken of mee te eten met het dagmenu.

Kamertip: Just go there.
      Datum van verblijf: april 2015
      Phetsile Ntuli, General Manager van Lidwala Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2022

Thank you for taking your time to give us an amazing review . We are happy to hear that you found our rooms fresh and spacious, Friendly staff and the beautiful nature.
      We are proud to have hosted you and we wish to see you again.
      Thank you for staying with us.
      All the ebst
      Lidwala Lodge Team