Opslaan

Timleiden0
via mobiele applicatie
Lees alle 205 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Negombo
Negombo Lagoon Tour
21 beoordelingen
vanaf 25,00 US$
vanaf 72,00 US$
vanaf 456,42 US$
vanaf 602,67 US$
Beoordeeld op 17 maart 2020

Super goed geregeld allemaal! Erg fijne tuk tuk gehuurd zonder problemen! Ook fijn dat het rijbewijs geregeld werd door Dayan! Top service!

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 16 maart 2020 via mobiele applicatie

Dayan is een vriendelijke man die goede tuktuks verhuurd voor een mooie prijs. Ik heb bij hem voor 20 dagen een tuktuk gehuurd en dat is goed bevallen. Je krijgt de eerste dag uitgebreide tuktuk training van Dayan zelf of 1 van zijn collega’s. Als je een tuktuk wilt huren in Sri Lanka zou ik Ceylontusker zeker aanraden!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 14 maart 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben een tuk tuk gehuurd bij dayan voor twintig dagen. Dayan heeft rijbewijs geregeld en een twee uur durende instructie. Ook wel echt nodig . Rondje negombo, kandy, yala en stranden gemaakt. Je bent heel vrij en onsfhankelijk met de tuktuk. Nog wel Een deuk gereden in het spatbord maar daar deed dayan niet moeilijk over. Tuk tuk stond ook al 70.000km, dus is waarschijnlijk al afgeschreven. Al met al top ervaring! Aanrader die dayan

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 28 februari 2020 via mobiele applicatie

Tuktuk gehuurd van Dayan. Al vanuit Nederland geregeld via de e-mail. Hij heeft voor ons een lokaal rijbewijs aangemaakt en al het nodige voorbereid voordat we de Tuktuk kregen. Goede service!
We hebben de Tuktuk opgehaald in Ella en zijn via de kust terug gereden naar Negombo. Best een flinke rit maar wel leuk. Rijden ging goed maar je moet wel wat zelfvertrouwen in je rij skills hebben, bussen en andere auto’s halen af en toe met gekke manoeuvres in.
De Tuktuk was verder heel goed, geen enkel probleem gehad gedurende de rit. Het enige wat we onhandig vonden is dat je je backpack niet ‘op slot’ achter kan laten als je onderweg iets wil bezoeken. Dan is het af en toe puzzelen waar je parkeert/luncht met of zonder tas in de Tuktuk.
Plus het is niet echt voordelig. Het is goedkoper om bussen te pakken en Tuktuk ritjes lokaal te betalen. Maar dat is uiteraard wel wat minder leuk.
Maar verder een goede plek om te huren. Enorm aardige jongens die de Tuktuk hebben gebracht naar Ella en ze gaven een goede uitleg en rij instructie. Ze waren enorm behulpzaam. Na het inleveren konden we ook de tassen bij hun kwijt zodat we op onze laatste dag/avond nog even Negombo konden verkennen te voet. En ze hebben onze taxi naar het vliegveld geregeld. Super!

Datum van activiteit: februari 2020
chin3624, Owner van Ceylontusker, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

thanks lot sir/madam,

Dayan chinthaka
gallecitytours

Beoordeeld op 28 februari 2020 via mobiele applicatie

Bij Dayan een tuk tuk gehuurd voor onze rondreis van 25 dagen door Sri Lanka. De beste keus die we hebben kunnen maken! Wat een geweldige ervaring om als 2 vrouwen met een tuk tuk hier rond te rijden! Mensen waren vreselijk nieuwsgierig maar vooral heel erg onder de indruk haha.
Een mooie manier om het land te zien met alle vrijheid die je je maar kan wensen! We hadden geregeld dat iemand de tuk tuk voor ons va kandy naar Ella reed zodat we de trein konden pakken. Uiteindelijk konden we geen kaartjes meer krijgen dus heeft onze chauffeur ons ook maar naar Ella gebracht. Goede keus want het begon onderweg keihard te regenen. Da's toch niet mis op die slinger weggetjes in de bergen!

Al met al een super ervaring! Onze trouwe vriend heeft ons zonder problemen het hele land door gebracht! Oh en twijfel je over het huren van een tuk tuk? Helemaal niet nodig, al je bagage kan zonder problemen mee en het rijden leer je snel genoeg! Het is juist de manier om in stijl het land te verkennen!

Datum van activiteit: februari 2020

Thanks lot madam,