Vandaag geopend: 08:00 - 22:00
Rondreis Sri Lanka

Beoordeeld op 12 november 2018
Nick B
via mobiele applicatie
Mooie en onbezorgde 10-daagse tour!

Beoordeeld op 11 oktober 2018
lottepriem
via mobiele applicatie
Lees alle 437 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Negombo
vanaf 602,67 US$
vanaf 456,42 US$
vanaf 700,00 US$
vanaf 51,29 US$
Beoordeeld op 12 november 2018 via mobiele applicatie

Een hele fijne reis gemaakt, mede door de goede zorgen van onze gids Charith van Chamila Tours. Wij vonden het erg fijn dat de vooropgestelde plannen ter plekke aangepast konden worden naar onze wens. Ook liet hij ons kennis maken met de heerlijke keuken van Sri Lanka en kregen we een korte introductie in cricket. Daarbij is Charith een goede chauffeur wat ervoor zorgt dat je je veilig voelt in het hectische verkeer.Geweldig land, met heerlijk eten en een indrukwekkende cultuur en natuur.
Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2018 via mobiele applicatie

Last-minute hebben wij in Sri Lanka Chamila gecontact of hij in 10 dagen ons Sri Lanka wilde laten zien. Binnen 1 uur hadden we een reactie en een dag later konden we met Charith (collega van Chamila) op pad. Charith is een duidelijk Engels sprekende gids die veel van het land weet, heel behulpzaam is, altijd op tijd is en je veilig door het verkeer heen loodst. Een top kerel waarmee je kan lachen en die je prima erbij kan hebben op reis!
In 10 dagen zijn wij rond de highlights van Sri Lanka meegenomen. We hebben koningssteden(tempels), watervallen en theeplantages bezocht. Safari’s in Minneriya national park en Yala national park gedaan. De mooie treinreis van Kandy naar Ella beleefd en we hebben een paar wandelingen gemaakt waarbij het soms echt berg beklimmen was via trappen en rotsen.
De overnachtingen zijn prima. Vaak 2 of 3 sterren met bijzondere locaties zoals boomhutten en lodges en prachtige uitzichten. Als je het wat luxer wilt dan is dat ook geen enkel probleem en wordt dat voor je geregeld.

Charith en Chamila, bedankt voor deze geweldige ervaring!

Groetjes, Vincent en Lotte

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 30 september 2018

In augustus 2018 ben ik met mijn twee zusjes en mijn ouders naar Sri Lanka geweest en zijn we daar 23 dagen verbleven met Chamila als gids en chaffeur. Naast dat Chamila altijd op tijd klaar staat en de auto elke dag wordt schoongemaakt, was Chamila een echte pro in het chaotische verkeer, waar ik zelf nooit zou durven rijden. Hij had erg veel kennis over de bezienswaardigheden, paste zich aan, aan onze behoeftes en drong zich nooit op. Hij wist ons de meest mooie plekjes te laten zien, die wij zelf nooit zouden kunnen vinden. Daarnaast werd Chamila echt een vriend van de familie en ik kan niet wachten hem hopelijk ooit nog een keer te zien. Ik raad iedereen Chamila aan als gids en chauffeur!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 8 september 2018

In augustus reisden we 23 dagen met Chamilla door het prachtige Sri Lanka, als familie met drie meiden (14,16 en 18). Chamilla was de perfecte gastheer, hij weet erg veel van het land, laat erg veel zien en kent de plekjes waar je als toerist niet zo makkelijk terecht zou komen. We sliepen in boom- en strandhutjes op echt prachtige plaatsen. HIj spreekt uitstekend Engels en is een prima en veilige chauffeur in het soms hectische verkeer. Maar bovenal is het een erg fijn mens, niet opdringerig, en er erg op uit je in alles te ontzorgen en je het mooiste van Sri Lanka mee te geven. Na ruim drie weken is hij echt een vriend van de familie geworden! Een absolute aanrader voor iedereen die dit prachtige eiland wil ontdekken!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 21 juni 2018 via mobiele applicatie

Een onwijs mooie vakantie gehad dankzij chamila. Hij heeft ons de mooie plekken laten zien en heeft gezorgd voor bijzondere maar dan ook mooie verblijven. Het gaf ons de rust dat chamila ons vervoerde, het verblijf regelde en de activiteiten. Maar vooral was het fijn dat chamila precies aanvoelde waar onze behoeftes lagen en zich hierop aanpaste. Echt een aanrader voor ieder ander die een onbezorgd en relaxte vakantie in Sri Lanka wil.

Datum van activiteit: juni 2018