Gratis annuleren tot 15/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
282 US$
Agoda.com299 US$
ZenHotels.com294 US$
Beoordeeld op 16 maart 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2018
Meital G, Guest Relations Manager van Ein Gedi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2018

Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Beoordeeld op 6 maart 2018

Datum van verblijf: februari 2018
Meital G, Public Relations Manager van Ein Gedi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2018

Beoordeeld op 22 februari 2018

Kamertip: Splurge for a SPA room unless you want a small, dirty, outdated cabin.
Beoordeeld op 10 februari 2018

Kamertip: Bungalow with sea view from the terrace
Datum van verblijf: februari 2018
Meital G, Public Relations Manager van Ein Gedi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2018