Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com132 US$
Booking.com155 US$
Travelocity132 US$
Orbitz.com132 US$
CheapTickets132 US$
Trip.com155 US$
Beoordeeld op 15 mei 2015 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2015
Gili_Idan, General Manager van Inbar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2015

Beoordeeld op 25 december 2014

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 30 november 2014

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 september 2014

Kamertip: Stay away from floors where BirthRight and other kids tours are happening. Ask for a table in the cafeteria away from the kids as well.
Datum van verblijf: augustus 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken