Jeding Bali Cooking Class

Venlo, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 958 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Ubud
Bali Ubud Paon kookcursus
33 beoordelingen
vanaf 35,00 US$
vanaf 65,39 US$
vanaf 43,08 US$
vanaf 59,49 US$
Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

De kookworkshop van Jeding Bali cooking is een echte aanrader! Wij volgden de ochtend workshop, waardoor we eerst naar de markt zijn gegaan. Hier kregen we uitleg over de Balinese kruiden en specerijen. De tocht vervolgde naar een rijstveld en vervolgens naar het familie huis. Naast het koken geven ze je ook een inkijk in hun cultuur en gebruiken. De familie is ontzettend gastvrij en behulpzaam. Wij hebben heerlijk gekookt en gegeten!

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Ontzettend leuke kookworkshop! Als je de ochtend sessie volgt ga je naar de Balinese markt en krijg je uitleg over de verschillende specerijen die je daarna zult gaan gebruiken. Dat alleen is al een ervaring op zich. De workshopleider beantwoordt met alle plezier je vragen en neemt overal de tijd voor. Alles is super georganiseerd en na een geweldige workshop neem je plaats aan tafel om van elk gerecht te kunnen genieten. Hele waardevolle ervaring en zeker een aanrader!

Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Hele leuke kookles gehad op een prachtige locatie. Eigenaar is onwijs enthousiast en geeft veel uitleg over de offers, kruiden, gerechten etc. Wij hebben genoten!!!

Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie

Vandaag een Balinees Cooking Class gedaan. We werden opgehaald door de chefkok en naar de lokale markt gebracht waar we uitleg kregen over de kruiden in de Balinese keuken en over de offers die de Balinese bevolking dagelijks maken voor de goden. De markt kan alleen in het ochtendprogramma worden bezocht. Vervolgens reden we naar een rijstveld waar we uitleg kregen over het productieproces van witte rijst. In de compound waar onze chefkok woonde met zijn gezin, zijn ouders, broers met families. We hebben eerst een tweetal offers gemaakt en een gebed gedaan bij een tempel. Achter de huizen en grote fam. tempel was de grote keuken waar de gasten hun kookkunsten konden laten zien. Het was erg goed georganiseerd en zeer schoon. De uitleg van alle gerechten die we hebben gemaakt werd door de chef rustig en heel goed uitgelegd. We hebben drie gangen gemaakt. Het was heerlijk en erg leuk om te doen. Een aanrader!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie

Je gaat langs de Ubud morning Market, leert over de rijstproductie in de rijstvelden, maakt je eigen offertje (en bid) en kookt daarna een professioneel Balinees 3-gangenmenu. Check de website voor meer informatie over het menu! Het was echt heerlijk. En Inyoman was een echt lieve host, we kookten alles bij hem en zijn familie thuis. Super, bedankt!

Datum van activiteit: januari 2020