Opslaan

Meer info
vanaf 39,99 US$
Meer info
Beoordeeld op 4 december 2019 via mobiele applicatie

Onze gids genaamd Agus, heeft ons een mooie fietstocht bezorgd van 6 uur waarbij je een mooi stuk van Ubud kan zien en ook bij de lokale bevolking een kijkje mag nemen in hun dagelijkse leven. Een lieve jongen die ook nog eens redelijk goed Engels spreekt. Eten en drinken is goed verzorgd

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 21 september 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een fietstocht door de rijstvelden geboekt, omdat ik het al 2 x eerder gedaan had, nu gekozen voor een andere organisatie. In de beschrijving stond; ontbijt, fietstocht met verschillende stops met uitleg over Bali en een lunch. We werden keurig op tijd opgehaald. Nadat we nog andere mensen opgepikt hadden gingen we naar een school, daar gaan ze waarschijnlijk altijd langs want de kinderen waren brutaal, ze probeerden zelf bij iemand een rugzak open te maken. Daarna wilde de gids naar een uitkijkpunt voor foto’s maar dat wilde niemand want het was al 10.30. Toen stopten we bij een koffieplantage..... we moesten het verplichte rondje (met uitleg) lopen. Daar kregen we ons “ontbijt” 3 kleine pannenkoekjes” geen drinken. Daarvandaan weer in het busje naar de fietsen. Fietsen waren van uitstekende kwaliteit. Tocht was leuk maar niet bijzonder. Gids stopte af en toe en vertelde wat. Uiteindelijk stopten we bij een huis, we dachten dat we gingen lunchen, maar nee. Heeeeeel veeeeeel uitleg over het “huis”. Weer op de fiets om nog 45 min te fietsen, daar kregen we eindelijk de lunch (het was 14.20). Prima lunch.
Omdat ik vergelijk met andere aanbieders had vond ik het teleurstellend en te langdradig.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 14 september 2019

Hele leuke tour. Je wordt opgehaald bij je hotel en het busje brengt je naar het startpunt bergop. Daar stap je op de fiets en ga je voornamelijk afdalen langs dorpjes en rijstvelden. Voor we op de fiets stapten zijn we nog langs een schooltje geweest wat wordt ondersteund door deze organisatie. Een deel van wat je betaald gaat naar dit schooltje toe.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

echt een aanrader. Je bezoekt een school, familie, koffieplantage, vulkanisch gebergte en rijstvelden. De gids was geweldig. We hebben 1 steile berg op gehad maar de rest was naar beneden. Wij zijn 59 en 61 en dit is echt te doen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Alles was perfect geregeld. Superleuke gids Wayan en zijn twee collega’s ook. We kregen hele goede fietsen. Ze namen bij alles ruim de tijd en je kon aangeven hoe je het wilde hebben als je bijvoorbeeld ergens heen wilde of een foto wilde hebben. Verder waren de plekjes die we gezien hebben ook erg leuk en de bijbehorende verhalen zeer uitgebreid. Top dus!