Vandaag geopend: 07:00 - 20:00

4 beoordelingen
vanaf 32,83 US$
vanaf 51,29 US$
Beoordeeld op 17 november 2019 via mobiele applicatie

Vandaag een fantastische fietsroute gereden, begonnen met bezoek aan koffieplantage, en ontbijt heerlijke pannenkoeken, en fruit, en de plaatselijke luana koffie gedronken, daarna de fietstocht, die was fantastisch! Wij hadden de vriendelijke gids wayan
Wayan trimakasi

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 18 oktober 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Beste fietstocht in Bali

Op 18 okt 2019 deze downhill fietstocht gemaakt. Wij kunnen deze aan iedereen aanraden. De gids spreekt goed Engels en legt alles duidelijk uit en geen vraag is te veel. Ook werden we netjes op de afgesproken tijd bij het hotel opgehaald. De stops zijn op intressante/ mooie plekken en allen goed te bereiken. De fietstocht is voor jong en oud goed te doen, slechts af en toe hoeft er getrapt te worden om een mooi stuk Balinees landschap te ontdekken inclusief lekker eten. Kortom ben je in de buurt van Ubud, neem dan zeker deel aan deze tour!

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Tocht heeft veel indruk op ons gemaakt! Organisatie is uitmuntend!! Onze gids Gede was fantastisch. De manier waarop hij ons kennis heeft laten maken met het Balinese leven is onvergetelijk!!

Suksma.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Nog meer van het landschap en cultuur willen genieten? Ga fietsen met Greenbike Cycling Tour. Je fiets vooral naar beneden, inspanning op de fiets is minimaal. Halverwege kan je kiezen voor een stukje offroad of de weg vervolgen. Ga offroad! Voor iedereen goed te doen en het is zo mooi onderweg. Ook bij locals ga je op bezoek om te zien hoe ze wonen. De twee gidsen spraken goed Engels, vertelde veel over Bali en waren hielden alles goed in de gaten. Een aanrader om deze tour te gaan doen.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Beste fietstocht in Bali

Superleuke fietstocht door het buitengebied rondom Ubud waarbij je de wereldberoemde Luwahkoffie probeert en ziet waar deze koffie geproduceerd wordt, door rijstvelden fietst, een traditioneel Balinees dorp bezoekt, af en toe lekker offroad met je mountainbike scheurt en geniet van heerlijk Indonesisch eten. Dit alles onder de bevlogen begeleiding van tourguide Dewa voor wie geen vraag te veel is. Naast een hele leuke dag ook veel geleerd over de Balinese cultuur. Het ideale is dat je voor de deur van je hotel wordt opgehaald en afgezet (als je in Ubud verblijft). Echt een aanrader als je in Ubud bent.