Vandaag geopend: 08:30 - 18:00

vanaf 30,77 US$
vanaf 37,59 US$
vanaf 56,42 US$
Beoordeeld op 13 maart 2020 via mobiele applicatie

Klein park midden in Ubud met een filosofische oorsprong (zie de folders). Leuk uitstapje voor een uurtje. Aapjes zijn niet agressief zoals sommige verhalen doen geloven. Als je gewoon afstand houdt en geen contact zoekt, is er niets aan de hand. Heerlijk schaduwrijk park met honderden apen die constant gevoerd worden op vaste plekken.
Entree is 80K en smeer vooral anti-muggenmiddelen.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Omdat we al diverse keren in Ubud zijn geweest zonder monkeyforrest bezocht te hebben nemen we ditmaal het besluit dit wel te doen. We parkeren onze scooter bij het park (idr 2000 p/u) en kopen daarna de tickets a idr 80000 (€ 5,50). Het park is mooi aangelegd en het stikt er van de apen. Leuk om te zien. Er is ook nog een apenbegraafplaats en een tempelcomplex, dat helaas niet open was. Na een klein half uurtje hadden we alles wel gezien en hebben we het park weer verlaten.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Na zo vaak in Ubud geweest dan toch een keer naar het ‘apenbos’ gegaan. Ik ben zelf best een beetje bang voor deze makaken omdat we ze al op verschillende plekken hebben meegemaakt. We zijn voorbereid naar binnen gegaan: geen zonnebril op t hoofd, geen eten mee (ook niet in een dichte tas!) en mijn telefoon niet in de hand. Al met al viel het reuze mee, apen niet aankijken en ze laten je met rust. Maar ruiken ze eten, dan bespringen ze je! Het stukje bos is mooi met een paar prachtige tempels. Ik had mijn sarong mee maar helaas mag je de tempels niet in tenzij je komt bidden. Het is een klein gebied, je bent er vrij snel doorheen. Staat nog steeds niet nummer 1 op mijn lijstje van wat te doen in Ubud.

Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Leuk om de tamme apen een keer door de bossen te zien lopen. Verder is er niet veel spannends te beleven.

Beoordeeld op 13 februari 2020 via mobiele applicatie

Fantastisch gewoon om dit bos te bezoeken .
Pas op met je rugtas ze zitten er zo op en trekken hem zo open.
Dus als het niet hoeft neem hem dan niet mee. Je telefoon of fototoestel is meer dan genoeg.