“Leuk cafe!!”
Beoordeling van Suka Espresso

Suka Espresso
Geclassificeerd als nr. 10 van 1.135 Restaurants in Ubud
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, attent personeel, lekkere drankjes! Hier heen gegaan met 2 vriendinnen, persooneel ontving ons erg vriendelijk en het eten was heerlijk, de nomelette en de banana brulee hotcakes zijn echte aanraders!

Datum van bezoek: maart 2020

16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heerlijk! En de bediening is ook nog eens hartstikke aardig. Ik ben in Uluwatu ook geweest en dat is net goed.

Datum van bezoek: maart 2020
17 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek! Veel keus op het menu. De Balinese yellow curry was mega lekker net als de Vegan jackfruit bowl en de almond cappuccino.

Datum van bezoek: februari 2020
7 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super fijn tentje voor ontbijt/lunch! Heerlijke keuzes + goede koffie! Tropical hotcakes is een aanrader als je van pannenkoeken houdt

Datum van bezoek: februari 2020
29 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst kregen wij gratis een fles water (Aqua). Wij hadden 2 burgers met friet. Deze waren heerlijk. Personeel is ook erg vriendelijk en we werden snel geholpen.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Suka Espresso bekeken, bekeken ook

Ubud, Gianyar Regency

In Suka Espresso geweest? Deel je ervaringen!