Sang Spa and Yoga

Freedom62090953805
Denpasar, Indonesië
Lees alle 1.910 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Ubud
vanaf 46,16 US$
vanaf 51,29 US$
vanaf 25,75 US$
Beoordeeld op 26 september 2019

Ik zeg DOEN als je in Bali bent. Wij hebben een 5,5 uur durende arrangement gehad, wat echt geweldig ontspannen was. Eerst een Balinese massage, een lichaamsscrub, een lichaamsmasker, gezicht en haar behandeling, rozen bad en manicure en pedicure enz. Wij vonden dit echt geweldig, heerlijk, ontspannen en een bijzondere ervaring. Het is allemaal toch net wat anders als in Nederland. Wij zouden dit zo weer boeken als we in Indonesië zijn.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 13 mei 2019

Dit was mijn eerste massage ooit en ik was best zenuwachtig, maar door de relaxte sfeer die er al hing in de wachtruimte voelde ik me al op mijn gemak. De therapeuten waren ook heel respectvol, van te voren moesten we de enquete invullen en hier hebben ze zich ook goed aan gehouden. Ik zou deze spa zeker aanbevelen als je in de buurt van Ubud bent!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Wat een vreselijke massage!! Ga er niet heen.
Mijn partner en ik hadden een vierhanden massage, facial en mud pakking. Zielloos en meer strijken dan masseren.
Lieve masseuses maar daar koop je niets voor. Kamertje horribel leek wel een gevangenis.
En dan ook nog flink prijzig.
Echt vreselijke domper.
Zoek je een massage ga dan naar karsa!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 21 maart 2019

Ik had het eat, pray, love arrangement. Een massage gevolgd door een body scrub, douche en bloem bad. Daarna een uitgebreide gezichtsbehandeling en haarmasker. Genoten van deze spa dag!

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Afgelopen week 3 keer naar Sang Spa geweest. Zeer professionele salon, schoon en hygiënisch. De dames zijn erg vriendelijk en spreken goed Engels. Ze vragen regelmatig of alles naar wens is. Van te voren krijg je een lekker drankje en vul je een vragenlijst in (onder andere of je lichamelijke klachten hebt en wat voor soort druk je fijn vindt). Ik heb 2x de ‘combination massage’ van 90 minuten gehad, die was heerlijk. En een keer een creambath (haarbehandeling) ook een aanrader. Na afloop krijg je een bordje fruit en een drankje. Je tas gaat in een kluisje en je kunt betalen met creditcard. Ook kun je na afloop douchen. De locatie is wat verder van de weg af, dus geen hinderlijke verkeersgeluiden, ook hoor je geen gepraat van het personeel. Voor de massage heb je je eigen kamer, dus je ligt niet op een zaal met anderen. De prijs is goed, zeker voor de kwaliteit en de luxe ervaring. Aanrader!

Datum van activiteit: februari 2019
sangspa, Owner van Sang Spa and Yoga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2019

Dear Tootje86 (Ms. Thecla)

Hi Ms Thecla, we are very happy for all of your details of positive experience with us, thank you so much for your visit to our home and now is your home. Really happy to welcoming you here as part of Sang Spa family. Anytime you are in Bali, please feel free to come to Sang Spa to meet all of us for your "me'' time also for practicing yoga together. Heel erg bedankt en tot ziens.

Kindly regards,
Sang Spa Family