“Heerlijk relaxt!”
Beoordeling van Bamboo Bar & Lounge

Bamboo Bar & Lounge
Geclassificeerd als nr. 120 van 523 Restaurants in Sanur
21 maart 2020 beoordeeld

Een leuke bar om te eten of een drankje te drinken. Vriendelijke bediening en bijna aan het strand. Ook live muziek.

Datum van bezoek: februari 2020

19 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bar / restaurant aan het strand!!

Meerdere keren aan het einde van de dag richting Bamboo gegaan. Er is dan happy hour. Lekkere drankjes voor een redelijke prijs. Bites voor bij de borrel, zoals nachos zijn lekker en de locatie is top op het strand. De bar / restaurant is ook erg mooi en ziet er netjes uit.

Vanavond pizza gegeten, maar deze was minder dan verwacht uit de echte steen oven. Voor de pizza zou ik dus toch de Italiaan opzoeken.

Altijd vriendelijk personeel en erg snel.

Datum van bezoek: november 2019
15 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als het waait, waai je hier echt weg... eten zo koud dus! kwaliteit van het eten is slecht. Ik kreeg een kwartier eerder eten dan mijn vriend. Alles is ook net iets duurder. Ga lekker ergens anderen eten, genoeg keus.

Datum van bezoek: september 2019
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke bar met schommelstoeltjes aan de bar. Goede service! Ik vond de Piňa Collada cocktail niet bijzonder. Kwam in een goedkoop longdrink glas, had minder smaak dan uit fles. Voor de vrij hoge prijs vond ik het niet waard. Had ook een burger. Was prima maar niet bijzonder.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 juli 2019 beoordeeld

Gezellig, eten wel wat duurder, alsook de cocktails. We waren er op een tropical beachavond die ze soms organiseren, heel tof!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Bamboo Bar & Lounge bekeken, bekeken ook

In Bamboo Bar & Lounge geweest? Deel je ervaringen!