Semaya One Fast Cruise
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
LEVENSGEVAARLIJK!!! Overboekt, propvol, bloedheet en geen uitgang als het mis gaat.

Overboekt, propvol, bloedheet en geen uitgang als het mis gaat. Totaal onverantwoord. De ... meer lezen

rbonanza
Haarlem, Nederland
Onverantwoord!!

Verschrikkelijk, veel te volle boot, zo vol zelfs dat mensen moesten staan!!! Alle bankjes ... meer lezen

Plopyork
Haarlem, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 679 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Sanur
vanaf 37,59 US$
vanaf 35,83 US$
vanaf 61,54 US$
vanaf 70,00 US$
Beoordeeld op 25 januari 2020

De shuttlebus (bij de prijs inbegrepen) naar het hotel in Sanur geskipt, want deze rit zou wel 3 tot 4 uur duren en bij het aanmelden voor deze bussen was ook absolute chaos. Zelf een taxi betaald en in een uur op plaats van bestemming. Het geld meer dan waard!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 25 januari 2020 via mobiele applicatie

Verschrikkelijk, veel te volle boot, zo vol zelfs dat mensen moesten staan!!!
Alle bankjes hutjemutje vol, gangpad vol bagage en mensen......
Zeer slecht!!!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 4 oktober 2019 via mobiele applicatie

Mijn vriendin heeft al uitgebreid beschreven wat een horrortour we beleefd hebben, maar even een aanvulling erop: echt ‘fast’ is het ook niet. 11:45 vertrokken uit Nusa Penida, 17:00u aangekomen in Lombok (zelf zeiknat en het grootste deel van mijn bagage ook).

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 4 oktober 2019 via mobiele applicatie

Via onze accommodatie in Nusa Penida zijn we aan de tickets gekomen voor een ticket naar Lombok met Semaya. ‘Inchecken’ ging heel soepel en de boot vanaf Nusa vertrok optijd. Wat ons niet verteld was, was dat we in Padang moesten overstappen op een andere boot en deze overstap een uur zou duren. De overstap ging ook niet echt soepel: dik een half uur wachten in de volle zon. Overstap werd dus bijna twee uur. A fijn. Eenmaal overgestapt zat de boot helemaal vol. Bagage werd voor stoelen en tussen gangpaden gepropt. De airco was stuk en het was bloedheet. De eerste 5 minuten stonden de ramen open, waardoor het qua temperatuur prima te doen was. Daarna kon dat alleen niet meer, omdat de boot zo hard op het water klapte, dat er telkens water omhoog kwam (door de ramen heen). Het was niet normaal hoe hard de boot op de golven klapte, terwijl de zee echt niet heel ruig was, het was tenslotte mooi weer. Mensen kregen het steeds warmer, werden misselijk en er werd zelfs overgegeven. De bemanning had een fantastische tocht, want die waren alleen maar aan het lachen en grappen met elkaar. Het was echt onverantwoord hoe hard deze boot aan het varen was. Er klapte elke keer ontzettend veel water op de boot, waardoor je ook geen zicht meer had. Heel eng. Tot overmaat van ramp, klapte een golf water zo hard op de boot dat je houten deur (ingang van de boot voor passagiers) eruit geslagen werd. Er kwam ineens een hele golf water naar binnen en er ontstond echt paniek. Je zou denken dat er daarna vaart geminderd zou worden, maar dat alles behalve. Twee bemanningsleden hielden het gat dat ontstaan was dicht met een andere plaat en ze hadden hier nog lol in ook. Passagiers waren doodsbang en helemaal doorweekt en ondertussen kwam er nog steeds water naar binnen. Als je dan eindelijk veilig aan de kant stond, bleek ook je bagage nog eens helemaal doorweekt te zijn. Eindstand: iedereen zeiknat en doodsbang. Al krijg ik geld toe, zou ik never nooit meer met deze organisatie ook maar iets ondernemen. Doodsangsten uitgestaan (en ik niet alleen).

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 22 september 2019

Als je net als ons 10 minuten voordat je vertrekt bedenkt, laat ik eens de beoordelingen lezen, dan ben je mooi de sjaak. Want alle slechte beoordelingen over deze rit kloppen. Iedereen om je heen wordt zeeziek, personeel is op zoek naar zakjes die er veel te weinig zijn. Er is geen airco, ramen kunnen niet open omdat het zeewater tegen de ramen aan klapt. Het personeel lacht terwijl een reiziger van misselijkheid bij een raam naar lucht hapt. Op dit moment zitten we nog steeds op de boot, onze tassen zijn onderweg naar boven gebracht, op hoop van zegen dat ze er bij aankomst nog liggen.

Datum van activiteit: september 2019