“Lunchen in de koelte.”

Keukens: Mediterraan, Hedendaags
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier tijdens onze vakantie drie keer geweest voor de lunch. Een van de weinige restaurants waar je behalve buiten ook binnen in de airco kunt zitten. Gezellige ambiance. Zeer verzorgde, westers ogende gerechten. En dat zie je ook in de prijs terug.

Datum van bezoek: februari 2020

9 oktober 2019 beoordeeld

Tip; probeer de versgemaakte cake, die is heerlijk. Mooie rustige locatie waar je zowel binnen als buiten kunt zitten (binnen is airco aanwezig). Ook is het winkeltje erg leuk en betaalbaar.

Datum van bezoek: september 2019
22 september 2019 beoordeeld

We hebben dit restaurant bezocht op een van onze laatste dagen en daar hebben we zo'n spijt van.
We hebben een bezoekje gebracht voor een lunch en een diner. Beiden waren uitstekend. Super vriendelijk personeel en het eten is gewoon mega lekker!
Het lijkt wel gezonde comfortfood.
Wanneer we terugkomen naar Bali, gaan we sowieso weer langs.

Datum van bezoek: september 2019
4 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk lunch in een echt prachtige rustige en sfeervol restaurant.
Alle details van zowel inrichting en eten waren prima.
AANRADER

Datum van bezoek: juni 2019
18 mei 2019 beoordeeld

Relaxte sfeer, zeer vriendelijke bediening, gevarieerde menukaart en heerlijk eten❣️
Bovendien kun je er leuke en originele cadeautjes kopen van goede kwaliteit tegen voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Dusk Blue Restaurant bekeken, bekeken ook

In Dusk Blue Restaurant geweest? Deel je ervaringen!