Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke, bijzondere DOE-vakantie

Inmiddels voor de 3de keer via DDA in de omgeving van Bali een rondreis gemaakt waarbij duiken de ... meer lezen

Beoordeeld op 22 maart 2020
duiktrip
Super dag gehad!

Alexhak84
Darwin, Australië
Lees alle 47 beoordelingen

Beoordeeld op 9 februari 2020

We werden netjes opgehaald bij onze villa door Lars en Laura. Ik duiken, en mijn 2 vrienden en hun zoontje snorkelen. Mooie boot, muziekje erbij. Duiken was heel profesioneel en gemoedelijk. Veel mantas gezien bij de eerste duik en bij de tweede duik prachtig koraal en veel verschillende vissoorten en turtles. Ik heb op veel plekken in indonesie gedoken en had Bali altijd overgeslagen. Maar weet nu dat het duiken op Bali ook prachtig is. Lars en Laura zijn heel gezellig en maakten deze dag compleet!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 9 februari 2020

Tijdens onze eerste vakantie op Bali gedoken en gesnorkeld met Lars en Laura van DDA Bali. Wat een geweldige ervaring was dit! Van vervoer tot lunch en super ondersteuning voor mijn vriendin bij het duiken, het was voor haar de eerste keer. Alles was super geregeld. Precies datgene wat je zoekt tijdens een zorgeloze vakantie. Ook de sfeer tussen de duiken door zorgt ervoor dat we zeker terug zouden komen bij DDA. Lars weet al het onderwater leven te spotten waardoor we op de eerste duik bij Padang Bai oa meerdere schildpadden, slakjes, murene’s en een whitetip shark gezien hebben. Naderhand al het moois vastgelegd op foto’s doorgestuurd gekregen. Mede door Lars en Laura nu al een vakantie om niet meer te vergeten.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 19 november 2019

Wij waren voor onze honeymoon in Bali. En hebben 3 losse dagen met Lars en Laura door Bali gereden. Tevens zijn we een dag wezen snorkelen. Dit was alle dagen erg gezellig, Laura als de gids en Lars als de chauffeur. Allebei goed voorbereid en vertrouwd. Ik kan ze iedereen ( met name de nederlanders ) dan ook zeer zeker aanraden!!!
Als we nog eens naar Bali gaan zullen we ze zeker als eerste contacten! . Bedankt dat jullie onze honeymoon op een positieve wijze onvergetelijk hebben gemaakt!

Datum van activiteit: oktober 2019
DDABali, Public Relations Manager van "DDA" (Diverad Diving Adventures), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020

Super bedankt voor jullie review Michelle!! Het is al wel weer even geleden maar ik hoop dat we nog vers in jullie geheugen zitten. Zo niet, dan wordt het tijd weer eens terug te komen ;-)
We hebben een super tijd met jullie gehad en het is altijd fijn om te lezen dat dat wederzijds is geweest. Al wisten we dat natuurlijk al aan jullie glimlach te zien de hele dag. We hebben super met jullie gelachen en hopen jullie zeker nog eens terug te zien op Bali of in Nederland.

Sampai jumpa lagi!

Beoordeeld op 26 oktober 2019

We zijn met Lars en Laura gaan snorkelen en dat is enorm goed bevallen. Ze hebben veel kennis en de tour is heel gezellig. Alles is goed geregeld!

Datum van activiteit: oktober 2019
DDABali, Public Relations Manager van "DDA" (Diverad Diving Adventures), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2019

Bedankt voor deze mooie review Kevin! Heel fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad tussen de Manta's en het koraal ;)

Hopelijk tot een volgende keer.

Beoordeeld op 20 oktober 2019

We zijn 2 dagen weze duiken,
Eigenlijk 2dagen te weinig, het is gewoon super om met Lars en zijn maatje L Wayend te duiken super veel gezien en het aller belangrijkste het hebben gezien waren toch die super mooi schildpadden 1woord geweldig,
Het is zeker de moeite waard om met deze mensen weg te gaan, mensen die je begrijpen en naar je luisteren wat je wild en je hulp bieden waar nodig is.kort om we komen zeker een keer terug, nog maals bedankt voor alles.

Groeten Lorenz & Regina

Datum van activiteit: oktober 2019

Hey Regina en Lorenz, we zijn enorm trots dat jullie zo hebben kunnen genieten van jullie duiken met ons. Een vroege ochtendduik bij het USS Liberty wrak is een ervaring om nooit te vergeten en de schildpadden bij Amed hebben een onvergetelijke herinnering achtergelaten. We hopen jullie zeker weer eens te mogen ontvangen bij DDA Bali.

Groetjes,

Lars en Laura