“Presentatie goed, eetgemak soms wat lastig.”
Beoordeling van Ramay Resto

Ramay Resto
Geclassificeerd als nr. 458 van 523 Restaurants in Sanur
Keukens: Indonesisch
19 maart 2020 beoordeeld

Alle gerechten die wij hier aten waren mooi verzorg, maar soms moeilijk te eten. Bebek betutu was een kleine ramp en rawit ontbrak in de bumbu er van. Het personeel was weinig attent en hing was rond terwijl er vuile borden op tafels stonden.

Datum van bezoek: maart 2020

17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig restaurant met redelijk veel klandizie. Wij hebben voor lunch de soep Tom Yam (of was het Tom Yum) gegeten. Lekker, smakelijk gerecht. De bediening was zeer vriendelijk. En dat al voor een heel schappelijke prijs. Ga maar proberen!

Datum van bezoek: november 2019
17 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lekkere no nonsens keuken met een zeer afwisselend menu waarbij iedereen zijn gading kan vinden. Geen posh gedoe maar gewoon eerlijk lekker eten voor een meee dan schappelijke prijs.

17 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze tent was gewoonweg heerlijk ik en mijn gezin hebben genoten van dit heerlijke eten en drinken de bakmie is aantebevelen

4 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier al heel vaak. Begrijpen ook de negatieve reacties. Maar de laatste tijd is dit gewoon een vriendelijk en goed restaurant. Met aardige bediening en een prima keuken, voor een goede prijs. Zoek het niet te ver, heerlijk Indisch, wat wil je nog meer?! Ze hebben EEN directie met Swastika Bungalows ernaast, ook al een geweldig vriendelijk logeeradres met een accommodatie die je tegen die prijs niet voor mogelijk houdt.
Het een en het ander van harte aanbevolen:je wordt je er een ongedacht thuisgevoel bijgebracht......

Reizigers die Ramay Resto bekeken, bekeken ook

In Ramay Resto geweest? Deel je ervaringen!