“Lekker & gezellig! Maar gewoon”
Beoordeling van Warung Coconut Tree

Warung Coconut Tree
Geclassificeerd als nr. 71 van 595 Restaurants in Sanur
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 oktober 2019 beoordeeld

Gegeten hier na het lezen van de reviews. Leuke tent. Even wachten aan de bar met een biertje. Lekker eten, mie goreng met saté en gado gado. Echter lijkt de saté niet erg Indonesisch. Zou zo een aanmaak saté uit de AH kunnen zijn. Heb betere op op Bali!

Datum van bezoek: oktober 2019

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie service. Bij aankomst bleek het helaas stampvol te zitten. Werd ons netjes gevraagd of wij aan de bar wouden wachten en kregen hier een drankje. Uiteindelijk kwam er een mooi tafeltje vrij voor aan de straat. Ons eten besteld en gevraagd of wij beide hier extra saté on the side konden krijgen. Dit was geen enkel probleem. Prijs/kwaliteit verhouding is top!

Datum van bezoek: september 2019
12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kennelijk dezelfde kaart als the little bird. Ook nog eens dezelfde kwaliteit. Heerlijke Nasi Goreng gegeten. Gezellige tent...

Datum van bezoek: september 2019
31 augustus 2019 beoordeeld

We hebben er 2 keer gegeten en allebei de keren was het super. Jonge gasten die lekker kunnen koken. Relaxte sfeer. De sambal matah was kapot lekker. En super scherp. Ik word daar blij van, maar onze jongens kregen spontaan tranen in de ogen en stikten zowat; de Coconut tree staff moest er erg om lachen.
Die sambal moet je erbij vragen. Coconut tree is best wel een place to be.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschillende keren hier gegeten. Wat een super plek! Jonge gasten die er echt een leuke relaxte sfeer neer proberen te zetten. En dat lukt. Drie keer per week live muziek. En het eten is super. Grill en meer traditioneel eten van een goede kwaliteit! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Warung Coconut Tree bekeken, bekeken ook

In Warung Coconut Tree geweest? Deel je ervaringen!