“Mooi restaurant en lekker eten”
Beoordeling van Three Monkeys Sanur

Three Monkeys Sanur
Geclassificeerd als nr. 80 van 523 Restaurants in Sanur
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld

Hier heerlijk gegeten en gedronken. Leuke sfeer door een mooie inrichting en gezellige bediening. We zijn er 2 maal geweest.

Datum van bezoek: februari 2020

2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles ziet er in principe prima uit en klopt ook. Maar daar zeg je het dan ook mee.
Ik heb niet het idee dat de kok ook maar iets proeft van datgene dat hij naar de tafels laat brengen. Je krijgt dan van die nog vlees noch vis gerechten. Als het vlees dan ook nog doorbakken is terwijl medium gevraagd wordt is dat teleurstellend.
Dit gevoel werd ook nog versterkt toen we de wijn ingeschonken kregen. Op deze manier krijg hengel acht glazen uit een fles.
Niet gepast bij de prijs die voor een glas wijn gevraagd wordt. Kortom hier zijn we een keer geweest en daarna niet meer. Genoeg andere goede restaurants in Sanur.

Datum van bezoek: januari 2020
30 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Niet gereseveerd en konde toch direct aan tafel. Toch aangewezen om te reserveren denk ik. Heel mooie plek om te dineren.

Datum van bezoek: december 2019
28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niks op aan te merken, eten uitstekend, ja het zijn Europese prijzen dus als je uit Europa komt moet je niet zeuren. Bediening leuk geen enkele arrogantie opgemerkt zoals eerder gelezen bij sommige klanten, sterker nog ze waren hartstikke aardig..

Datum van bezoek: december 2019
24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier erg lekker gegeten, vriendelijke bediening en de prijs kwaliteit is ook helemaal prima!!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Three Monkeys Sanur bekeken, bekeken ook

In Three Monkeys Sanur geweest? Deel je ervaringen!