“top tent in Sanur Beach.”
Beoordeling van Tootsie Bar

Tootsie Bar
Geclassificeerd als nr. 92 van 523 Restaurants in Sanur
Keukens: Aziatisch, Europees
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld

Hier vaak gegeten tijdens onze vakantie, eten op het strand met je voeten in het zand. alle lokale gerechten prima kwaliteit en zeer redelijke prijs. bediening uitermate vriendelijk. Daarnaast was de Hatten wijn hier ook het goedkoopst. Gewoon een paar keer doen als je in Sanur bent.

Datum van bezoek: februari 2020

5 januari 2020 beoordeeld

Dit leuk restaurant op het strand van Sanur is één van mijn favorieten. Lekkere typische Indonesische gerechten aan een kleine prijs. Leuke vriendelijke bediening. Ook de drankjes worden lekker koud geserveerd. Een aanrader !!!!!!

2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier jaarlijks meerdere keren tijdens ons overwinteren.
Hier eten betekent gewoon dat je goed eet!
Prijs prestatie is meer dan in overeenstemming. Voeg daarbij zeer vriendelijk personeel die flexibel is als je een aanpassing wenst.
Dan is verder commentaar overbodig.

20 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ja wat valt er te vertellen gewoon alles is 5 sterren, de kaart, de bediening en vooral het eten.
Nee ik eet niet iedere dag hier maar zou zo maar kunnen, ik ben hier 30 dagen en met gemak iedere iets anders - super hier

4 oktober 2019 beoordeeld

Het eten is goed en je zit lekker aan het strand.
De bediening is heel goed en ze zijn altijd vrolijk.
Prijzen zijn ook heel goed.
Ik zou zeggen kom.

Datum van bezoek: oktober 2019

In Tootsie Bar geweest? Deel je ervaringen!