“Eenvoudig restaurant met een prima keuken en vriendelijk personeel”
Beoordeling van Mona Lisa Cafe

Mona Lisa Cafe
Geclassificeerd als nr. 45 van 523 Restaurants in Sanur
Keukens: Indonesisch
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld

Dit is een van de vele restaurantjes in sanu, waar je 1 of 2 keer moet eten. De inrichting is eenvoudig, maar het eten is lekker en het personeel is heel vriendelijke

Datum van bezoek: februari 2020

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier zoals andere jaren meermaals wezen eten. Altijd goed. Lekker eten voor een vriendelijke prijs met een leuke kaart met ook Italiaanse gerechten. Meestal is het er druk en reserveren is aan te bevelen. Aankleding van het restaurant is al jaren hetzelfde en zou met een upgrade nog leuker worden.

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel we er de afgelopen twee jaar regelmatig kwamen, waren we er deze vakantie nog niet geweest. Onrecht, want het is een gezellige tent met een goede keuken. Het mosterdsausje op de Snapper had ik in Sanur nog niet eerder geproefd, heerlijk!

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk en gezellig restaurant met lieve bediening. Heerlijk eten, buiten of binnen. Kan in de keuken kijken, daar waar alles heel rustig en netje gewerkt wordt. Echt een aanrader!

16 februari 2020 beoordeeld

We hebben hier steak gehad in twee verschillende variaties. Beiden waren erg lekker.
De bediening is hier vriendelijk. De toiletten zijn hier schoon.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Mona Lisa Cafe bekeken, bekeken ook

In Mona Lisa Cafe geweest? Deel je ervaringen!