Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldige Nederlandssprekende gids

Ik kan deze gids iedereen aanbevelen. Zeer vriendelijk, spreekt goed Nederlands en neemt alle tijd ... meer lezen

Beoordeeld op 3 maart 2020
Kevin L
Nootdorp, Nederland
via mobiele applicatie
Vakantie 5 trips gemaakt met Putu.

Beoordeeld op 20 februari 2020
Agnes B
Lees alle 58 beoordelingen

Beoordeeld op 17 maart 2020 via mobiele applicatie

Goed Nederlands sprekende gids, kent Bali als zijn rechter broekzak. Rijd veilig. Heeft altijd een glimlach op zijn gezicht en oogt vrolijk. Tegen de juiste prijs regelt hij alles voor je, niets is te gek.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

Ik kan deze gids iedereen aanbevelen. Zeer vriendelijk, spreekt goed Nederlands en neemt alle tijd voor je.

Beoordeeld op 20 februari 2020

Putu is een hele fijne betrouwbare gids. Niks is hem teveel. Wil overal wel even stoppen.Moet je nog pinnen dan rijdt hij even naar een goede beveiligde bank. Mooi uitstapjes gemaakt met Putu. 5 dagen met hem op pad geweest . Zeker een aanrader. Niet nadenken gewoon Putu boeken.

Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Heel erg goed.
Netjes en gezellig.
Niks is teveel, alles kan.
Waar je heen wilt, brengt deze lieve man je heen, en legt alles netjes uit.
Spreekt ook goed Nederlands.
Echt een aanrader.

Beoordeeld op 3 februari 2020

Peter is de perfecte gids bij een bezoek aan Bali ,
Vertelt je alles wat je wil weten .
Laat je de mooiste plekken van het eiland zien .
En heb je helpt je bij alles waar die je mee kan helpen .
Hij heeft ons bezoek aan Bali zeker compleet gemaakt .

Datum van activiteit: januari 2020