“Leuk restaurant met verrassende kaart”
Beoordeling van Cafe Smorgas

Cafe Smorgas
Geclassificeerd als nr. 106 van 523 Restaurants in Sanur
Keukens: Zweeds, Café
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
19 maart 2020 beoordeeld

Het restaurant lig aan een drukke weg, maar daar is op het terras eigenlijk niet zo veel van te merken. De kaart is heel divers en biedt iedereen keuze genoeg. De gerechten waren goed verzorgd en de porties ruim. Ook het personeel was heel attent. Kortom wij waren dik tevreden.

Datum van bezoek: maart 2020

17 januari 2020 beoordeeld

Weer bij Smorgas geweest een fijne bestemming in een drukke omgeving in de hoofdstraat. Je kunt er lekker eten en de koffie is goed. De bediening is snel en vriendelijk.

Datum van bezoek: december 2019
Johan L, Owner van Cafe Smorgas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2020

Tack !! :-)

11 januari 2020 beoordeeld

Een van de weinige restaurants waar je Europees kunt eten. Eigenaar een Zweed dus gehaktballetjes. Mooi terras en aardig personeel. Prijs is wel aan de pittige kant maar je krijgt er we waar voor. We zijn er meerdere keren geweest en diverse broodjes gegeten. Broodje kip een aanrader

Datum van bezoek: december 2019
24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier alleen koffie gedronken...uitstekend! Het geheel was schoon (ook het toilet!) en het personeel was bekwaam en vriendelijk. Bedrijf wordt gerund door een Zweed...alles goed onder controle. Deze zaak komt bij ons in de top drie zaken voor koffie in Sanur.

Datum van bezoek: november 2019
Johan L, Owner van Cafe Smorgas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Thank you soo much, welcome back for another Coffee one day

26 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden de zalmburger en gewone burger met twee keer mineraalwater. Zalmburger was lekker, de gewone burger wat saai. Frietjes erg lekker. Toch 240k kwijt en dat vonden we aan de prijs voor wat je krijgt. We hebben betere burgers gehad voor minder

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Cafe Smorgas bekeken, bekeken ook

In Cafe Smorgas geweest? Deel je ervaringen!