“lekker en beter verzorgd dan de overige restaurants”
Beoordeling van Kayumanis Seaside Sanur

Kayumanis Seaside Sanur
Een tafel reserveren
do 4/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 30 van 524 Restaurants in Sanur
16 maart 2020 beoordeeld

Kayumanis is een prima plek om in Sanur te gaan eten, op het strand, maar wel met houten vlondervloer, dak boven je hoofd en sfeervolle ambiance. Ook het eten is van betere kwaliteit en heel leuk aangekleed, het oog wil ook wat.
Zeker doen.

Datum van bezoek: februari 2020

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie zaak direct aan het strand. Je ziet hier de ontwikkeling naar meer luxe en kwaliteit op Sanur. Kennelijk een zusje van Kayumanis. De x dat wij er waren was het eten er gewoon goed. Goed vlees en lekker van smaak. Ook de nasi was heerlijk. Prima bediening. Prijzen liggen hier iets hoger dan elders. Overigens kunnen ervaringen van elkaar verschillen zie andere referenties. Dit ervaar je ook bij andere restaurants waar we gegeten hebben. De ene x is het beter dan de andere x. Kwaliteit vasthouden is overal op Sanur nog wel een uitdaging. De uitstraling, inrichting en dinerkaart van dit restaurant is hoopgevend.

Datum van bezoek: maart 2020
20 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gedineerd aan het strand. Zeer vriendelijke bediening en erg goed eten. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: januari 2020
FBSanur, Manager van Kayumanis Seaside Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2020

Dear Coenen

Warm greeting from Kayumanis Seaside Sanur stylish Indonesian Bistro by Kayumanis group.

Thank you very much for visit Kayumanis Seaside Sanur and spent the time to share your experience on line tripadvisor. We are very happy to hear your comments about our products and services that have exceeded your expectations

Once again thank you for your recommendation and we look forward another opportunity to welcome you back to Kayumanis Seaside.

Thank you

Best regards,
Bayu
Asst. Restaurant Manager

3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Relaxte omgeving, mooi uitzicht over zee, attente bediening... so far, so good.. Het eten is echter niet goed, wordt mooi opgediend maar de smaken ontbreken. Spring Roll was te vet. Nasi Campur zag er erg mooi uit maar zowel rijst als vlees had weinig tot geen smaak. Ik heb het idee dat men de gerechten zoveel mogelijk naar de westerse smaak wil brengen. Niet doen, gebruik meer kruiden. Maak de gerechten verser en je hebt een toptent, nu tegenvallend. Koffie overigens wel zeer goed.

Datum van bezoek: januari 2020
FBSanur, FB Supervisor van Kayumanis Seaside Sanur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Dear Emile

Warm greetings from Kayumanis seaside Sanur stylish Indonesian bistro by Kayumanis group.

Thank you very much for choosing Kayumanis seaside sanur stylish Indonesian bistro and spent the time to write a reviews and feed back.
We deeply regret to learn that we have failed to exceed your expectation regarding of our product. However your feed back and positive comment would be very helpful to improve our product quality.

Once again thank you very much for your comment and feedback We would like to have the next opportunity to welcome you back to Kayumanis Seaside Sanur for better experience.

Thank you.

Best regards,
Bayu
FB Supervisor

2 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, mijn vrouw mocht zelf een gerecht samen stellen en koos voor knoflook garnalen met groente en een stok knoflookbrood. Ik zelf koos a la carte voor de sate op een mini BBQ, beiden gerechten waren erg smakelijk. De toetjes waren eveneens lekker, hoewel de cheesecake iets te droog was.
De koffie kan ik een ieder aanraden kortom een fantastisch dinner aan de zee met uitgelichte golven. Prima restaurant voor een redelijke prijs.
Tot slot Diana Aya bedankt voor je gastvrijheid en goede Engels en leuk om de koks nog even aan de tafel te mogen ontmoeten!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Kayumanis Seaside Sanur bekeken, bekeken ook

In Kayumanis Seaside Sanur geweest? Deel je ervaringen!