“Super biefstuk!”

Geclassificeerd als nr. 5 van 524 Restaurants in Sanur
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter afwisseling van het nasi goreng geweld en andere heerlijke Aziatische smaak explosies hebben wij dit restaurant aangedaan. Ik begrijp nu dat dit restaurant hoog scoort. Na een amuse namen wij beiden een biefstukje; een goed medium rare gebakken stuk vlees, dat ik alleen in topsegment restaurants wel eens aantref in Nederland! Met een heerlijk wijntje Two Islands sauvignon blanc was de maaltijd super compleet en over de prijs heb ik het al helemaal niet ; €20,00 p.p. Enak sekali!

Datum van bezoek: maart 2020

11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt aan het strand en ziet er goed uit. Bediening erg goed. Buiten het eventuele drankje krijg je steeds water (met citroen en komkommer).
Het eten ziet er verzorgd uit en is smakelijk.

Datum van bezoek: februari 2020
21 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst al vriendelijk ontvangen, mooie ambiance en eenmaal aan tafel genoten we van een lekker aperitiefje van het huis. Kaart is westers-georiënteerd, met meer van voldoende keus. Bediening is uitstekend en de pineapple mojito is heerlijk. Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Top! Een van de betere plekken in Sanur!

Datum van bezoek: september 2019
10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier gegeten omdat dit hoog stond aangeschreven op tripadvisor. Wat hebben wij genoten. De hele sfeer, het eten, de mensen alles!! Het is wat duurder dan gemiddeld maar je krijgt echt luxe in Bali. Wij hebben voor de special gekozen, dit was een cordon bleu. Echt de beste die wij ooit hebben gehad. Ga hier heen!!

Datum van bezoek: september 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net heerlijk gegeten echt een aanrader als je de ajam zat bent
Nr 5 van sanur gevarieerd kaart net vis en vlees kan zijn dat je niet reserveren aardige mensen
Jooo kim

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Kayu Manis bekeken, bekeken ook

In Kayu Manis geweest? Deel je ervaringen!