“In de bar een Irisch Coffee.”

Segara the Seaside Bar and Restaurant
Geclassificeerd als nr. 43 van 523 Restaurants in Sanur
16 maart 2020 beoordeeld

Hier kun je in de avond prima op een bank zitten en genieten van een uitstekende Irisch Coffee. Eevn langs gaan.

Datum van bezoek: februari 2020

27 januari 2020 beoordeeld

Op 31 december 2019 hebben wij een heerlijke avond gehad in restaurant Segara. Op het strand was een uitgebreid buffet voorzien met diverse gerechten, vlees, vis en zeevruchten, groenten en desserts. De bediening was uitstekend. Vanop het strand konden wij genieten van het vuurwerkspektakel en tussendoor hadden wij een gezellige plek waar we konden proeven van de lekkere gerechten. Het was een prachtige avond voor een goed prijs/kwaliteit verhouding

Datum van bezoek: december 2019
28 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en aardige bediening de spring Rolls en de saoto soep waren erg lekker. Een aanrader voor lunch of diner

Datum van bezoek: november 2019
11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt lekker eten ,,,herhaling zijn vaarbaar met mooi (achtergrond live music) erbij dus echt gezellig

Datum van bezoek: september 2019
10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke springrolls met kip, met als extraatje fantastisch gegaarde sappige kipsateetjes. Net iets duurder, maar de moeite waard....

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Segara the Seaside Bar and Restaurant bekeken, bekeken ook

In Segara the Seaside Bar and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!