Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (1.193)
Beoordelingen filteren
1.193 resultaten
Waardering van reizigers
510
423
166
59
35
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
510
423
166
59
35
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.193 beoordelingen
Beoordeeld op 25 november 2019

3 weken in het Patra geweest, een Super resort, mooie kamers, met mooi en schoon sanitair, goede bedden.Dit alles in een hele mooie tuin.Geweldig groot zwembad,met goede bedden.Aan zee. Een compleet uitgebreid ontbijt buffet,en op loopafstand van Kuta. Kortom een heerlijke ervaring om zo verwend te worden.

Datum van verblijf: november 2019
Bedank jeanetje60
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatraJasaB, Manager van The Patra Bali Resort & Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2019

Dear jeanetje60,

Thank you for the wonderful review. We are very happy to know that you enjoyed your holiday for 3 weeks with us at The Patra Bali. We will ensure to share your kind words with the entire team.

We all look forward to welcoming you back for another memorable holiday. Please do not hesitate to contact us in case we can help make arrangements for your return.


Best Regards,

Management of The Patra Bali

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 december 2018

Het is een groot resort, de afstanden tussen de bungalows en bijvoorbeeld het restaurant kunnen groot zijn. Naar Kuta is het een flink stuk lopen, maar er rijden shuttle busjes. Wanneer je van strand, zwembad en shoppen houdt zit je hier prima, Wil je wat anders, zal je een taxi moeten regelen om de meer interessante dingen op Bali te gaan zien.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank CobieSt
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Bewust deze plek gekozen als laatste verblijf op Bali omdat het dicht bij het vliegveld ligt.

Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding. Bij het zien, ervaren en beleven van wat The Patra te bieden heeft, verbaas ik me over de lage prijs.

De groots opgezette The Patra is fantastisch, kamer/bungalow zijn topklasse. Zoals we het gewend zijn op Bali, is de bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. Er zijn 4 (!) zwembaden, een uitgebreid restaurant en direct aan zee gelegen.

Nadelen:
- airport (start/landingsbaan) op 500 meter afstand kan voor de nodige overlast zorgen.
- Centrum van Kuta is lastig te bereiken. Wij huurden een scooter (€.4,78 per dag), maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen een optie is.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 601dirkh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
The Patra B, Direktur Penjualan van The Patra Bali Resort & Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Dear Dirk H,

Warmest greetings from The Patra Bali,

Thank you for staying with us and for sharing your experience on TripAdvisor. We truly value your feedback as we constantly striving for improvement of our services and facilities.

We also pleased to learn that you loved our beautiful facilities and warm and friendly staff. We are more than happy to welcome you back and please contact us for further assistance.

Thank you,
Irawati

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Patra is een groot resort direct aan het strand
We hadden een deluxe suite wat erg goed werd schoon gehouden
De service is erg goed
Het ontbijt is zeer uitgebreid en er is echt van alles
Helaas komen in dit hotel hele zwermen Chinezen die gevoed zijn ipv opgevoed
Zeer luidruchtig, schoenen worden schoon gemaakt in het zwembad
Bij het ontbijt is het net of er zwerm sprinkhanen er over is gevlogen maar nee dat waren dus de chinezen
Ook wordt het bedienend personeel behandeld als minderwaardig terwijl ze zo goed hun brst doen

Datum van verblijf: juni 2018
Bedank 432moniquer
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
The Patra B, Direktur Penjualan van The Patra Bali Resort & Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2018

Dear Monique R,

Thank you for taking the time to share a detailed review of your recent stay with us.

While I am pleased to know that you enjoy the room, products, services, and the facilities of our resort, it is also saddened me that there are a couple of things happened that taint the whole experience.

I genuinely hope that we could have the opportunity to have you staying with us again in the future, where we could provide you an authentic, seamless The Patra Bali Resort & Villas experiences.


Thank you,
Irawati

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 maart 2018

Dit is ons eerste bezoek hier; 7 dagen. Wij hadden één van de 3 Studio Suites; de onze is een ruim (62 m2) bungalowtje met zeezicht en met een ruime slaap- annex woonkamer met twee ruime fauteuils, een goede airco, een aparte inloopkast met een eigen safe, badkamer met geen buiten-, maar een binnen douche, bad en separaat toilet. Buiten een eigen paviljoen met stoelen en tafel. Er is gratis open Wi-Fi, zij het van wisselende kwaliteit.
Het is een grootschalig resort, het meest ver verwijderd van Kuta ( wel 5*daags hotelshuttle); echt pal naast de luchthaven dus. Dit is een walhalla voor vliegtuigspotters, maar voor anderen zijn de vliegtuigen soms best luidruchtig. Er is een heel groot zwembad voor het hoofdgebouw maar door de geringe diepte en doordat het onbeschermd in de zon ligt, is er van een verfrissende duik niet echt sprake. Dan is er nog één maar alleen gereserveerd voor de villa’s en uiteindelijk onze favoriet, één kleinere vlakbij onze studio in een mooie grote groene tuin en met twee paviljoentjes met ligbedden, heel sterke Wifi, elektra en een leuk uitzicht op zee en op de luchthaven. Hier is het goed toeven, mits het rustig is. En het hier niet ’s ochtends onaangekondigd en al compleet wordt afgesloten voor een diner dat pas om18:00 plaatsvind. Nog fijner als alle planken van de vlonder vastgeschroefd zouden zitten. En ook, de poolboys zie je hier niet. Er staan wel ligstoelen in het zand, maar dat zand ligt helaas pal aan het grote zwembad en niet aan zee; daaraan kun je niet zitten noch liggen door de volledige ommuring van het terrein; o.i. een ernstige tekortkoming voor een resort pal aan zee. Door de sepia achtige wandkleur van de gebouwen en de grauw grijze muren, allebei al behoorlijk zwart aangetast door weersinvloeden, en verder afgezet met donkerbruin hout, maakt dat het geheel een sombere en niet echt Balinese indruk maakt. Naast de vertrouwde Hindoe tempel valt hier op dat er een grote moskee op het eigen terrein is. En naast de Bijbel ook de Koran op je nachtkastje. Daarom ook het grote % gasten met hoofddoek?
Ook voor het interieur van het centrale restaurant geldt; somber, bedompt en niet sfeervol dus. Het diner op onze aankomst dag was veruit het slechtste dat we de afgelopen 3 weken voorgezet hebben gekregen. Gelukkig ligt het –te kleine- buitendeel van dit restaurant ’s ochtends in de schaduw zodat we meestal lekker buiten kunnen ontbijten van een compleet buffet. Het Italiaanse restaurant was een verademing zowel qua sfeer als kwaliteit eten. Ook dit gebouw kan wel wat onderhoud gebruiken. De cakejes die ze iedere avond brengen bij de turndown service zijn naast een leuke geste ook erg lekker.
Het service en communicatie concept kenmerkt zich door een o.i. on -Balinese arrogante onverschilligheid. We merken dat communiceren met en in het belang van hun gasten veel medewerkers incl. die van de receptie en de conciërge, niet erg goed afgaat. Ook zitten er nogal wat leemten in hun kennis van het Engels. Het is hinderlijk dat als je bij de conciërge gewoon een taxi wil bestellen, dat je dan steeds moet onderhandelen met de steeds te hoge prijzen vragende tourverkopers. Housekeeping moeten we zowat dagelijks vragen om vergeten zaken aan te vullen. En ook hun schoonmaak kwaliteit was niet top. De minibar blijft ondanks reparatie niet echt koelen.
Van het hotel uit wordt er helemaal geen suggesties voor uitstapjes e.d. aangereikt. Uitzondering was dat het hotel ons bij de opstelplaats voor de Ogoh Ogoh optocht had gebracht, waar we de 13 verschillende poppen mochten mee jureren; op zich een leuk idee. Door verdere miscommunicatie door het hotel hebben we daarna uren vergeefs staan wachten op de eigenlijke optocht. Dat zette wel een domper op het idee zelf. Ook moesten we van andere toeristen horen dat op zondag alle Ogoh Ogoh poppen op het strand zouden staan waaromheen dan een groot feest met braderie etc. gehouden zou worden. Dat bleek echt heel leuk te zijn dus.
Toen we de dag ervoor de busladingen Aziatische gezinnen uitgeladen zagen worden, was één ding 100% zeker; Nyepi zou op het resort geen stilte dag worden, met grote buffetten voor ontbijt, lunch en diner. De enige beperkingen waarop wel toezicht wordt gehouden, zijn dat we niet van het resort terrein af mogen en dat na zonsondergang er vanaf buitenaf geen licht zichtbaar mag zijn.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank janenanjam2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
The Patra B, Direktur Penjualan van The Patra Bali Resort & Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2018

Dear Valued Reviewer,

Greetings from The Patra Bali,

I thank you for providing such detailed feedback, and I assure you that we will take personal look into all the deficiencies mentioned.
However we loved reading that you enjoyed your stay at our specious sleeping/living room with good air conditioning, our larges swimming pool along with our culinary offers, food at our restaurant and our daily complimentary cake during turn down services.

My apologies once more, for the experiences during Silent day beyond your expectation. We were trying our best to drop you to the venue following invitation from the management of Ogoh - Ogoh processions, however due to traffic very bad we should drop you back to our hotel.

Really hope your understanding and please pass it to your beloved family as well, and whenever you plan to visit the island of gods again, please just let us know.

Thank you,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken