“Overprijsd”
Beoordeling van Bubba Gump Shrimp Co.

Bubba Gump Shrimp Co.
Geclassificeerd als nr. 200 van 1.184 Restaurants in Kuta
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening is leuk in alle bubba/gumps ook hier
Het geserveerde voedsel was minder, gewoon slecht!
Garnalen niet vers. opgewarmd
Prijs voor Balinese normen exhorbitant hoog
Bezoek was gebaseerd op eerder bezoek aan een bubba gump in een ander land, maar helaas niet te vergelijken
DIT WAS ECHT SLECHT !!!!
Beslist niet voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: maart 2020

18 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was heel vriendelijk. Het eten was super lekker en precies genoeg. Goede prijs kwaliteit verhouding. Volgende keer als we weer op Bali zijn komen wij zeker terug! Bedankt voor de gezellige avond!

Datum van bezoek: november 2019
27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn bij Bubba Gump gaan eten om even iets anders dan Indisch te eten . We hebben er erg lekker gegeten. De porties zijn wel erg Amerikaans en dus groot. Voor- en hoofdgerecht was voor ons veel te veel. Bediening was goed en vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019
21 september 2018 beoordeeld

Bediening , restaurant en het eten waren super , maar betaalde een belachelijke prijs voor 2 frisdranken , een pannetje met gefrituurde garnaaltjes en een kipsalade

Datum van bezoek: september 2018
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk restaurant als je even wat anders wil eten dan Indonesisch. Amerikaanse stijl, veel focus op het leuk hebben, daar doen de obers alles voor: zingen, rennen, etc. Eten is overigens ook erg Amerikaans: bijna alles is gefrituurd, maar wel vers. Een visrestaurant dat je niet mag missen! :)

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Bubba Gump Shrimp Co. bekeken, bekeken ook

In Bubba Gump Shrimp Co. geweest? Deel je ervaringen!