“Lekker eten.”

Een tafel reserveren
zo 12/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 59 van 1.178 Restaurants in Kuta
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is er echt heerlijk we zijn er nu in 3 dagen 2 keer geweest omdat het super goed eten is. Daarom als je in kuta bent echt een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020

2 november 2019 beoordeeld

Het eten was lekker Miegoreng gezellig met vijver omheen mooie ingericht.zeker de moeite waard om eens een hapje te eten.

Datum van bezoek: juli 2019
KORIKUTABALI, Sales & Special Events Manager van Kori Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2019

Dear Robbert42

Hartelijk dank voor de opmerkingen die ons zijn gegeven. In de hoop de volgende keer weer te ontmoeten. Bedankt.

Yours in service.

7 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waarschijnlijk de beste Saté van Bali gegeten vanavond.Wat een topzaak hebben we gevonden in Kuta.Service en kwaliteit zijn fantastisch,hier gaan we zeer zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2019
KORIKUTABALI, Marketing van Kori Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2019

Dear lachendeb,

Thank you for your kind words.

We feel honoured to successfully made it a special night for you.

Please let us know in your next visit and we make sure that our service will be even better.

Have a fantastic day!

- V

22 januari 2019 beoordeeld

Dit is een mooi plekje binnen het drukke Kuta. We hebben hier sateh ayam en visoep besteld. De kip (ayam) was droog echter de sayur (groente) was lekker. De vissoep had erg weinig smaak. Dit hebben rijkelijk met zout en peper moeten aanvullen. De bediening was vriendelijk.

Datum van bezoek: januari 2019
KORIKUTABALI, Manajer van Kori Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2019

Dear Bram K,
Thank you for the kind words, we’re so happy your visit at KORI Restaurant & Bar went so smoothly.
Would you mind sharing with your friends who are looking for an authentic Balinese atmosphere, nice meal and great service, too? We’d love to continue providing great service to awesome guests like you.
Very much looking forward to seeing you again in the near future.
Thank you.

4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond het eten goed, alleen het personeel loopt alsmaar heen en weer en daardoor eet het wat onrustig. Verder mooi restaurant ook.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Kori Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In Kori Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!